TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #348597  av inzane2012

mr2storbrua skrev:
inzane2012 skrev:men nok om det, gleder meg til å se norge kjøre over sveits i kveld :) bare håper ulsrud ikke knekker under presset og gjør samme tabben som mot sverige :)
Med tanke på at vi er på et bilforum, så er vel kjøre over det riktige uttrykket ja :wink: Ser bra ut foreløpig :D
jau :) var nøye gjennomtenkt den der ;) hehe...
blei en spennendes kamp da, selv om norge hadde bra kontroll hele veien og spilte glimrende, er bare å håpe at dem ikke sprekker under finalen på natt til søndag :) dem har jo slått kanadierne tidligere, og med det spillet norge har vist di siste kampene så tror jeg det blir en meget jevn kamp der ingenting er avgjort før i siste runde
 #348651  av Arne rebel

Hvor mange andre kan skilte med å ikke ha sett en eneste hel Ol gren eller åpnings sermonien? Jeg følger med på radio nyhetene når jeg drar på jobb, og det holder for meg....føler meg litt "unorsk" iforhold til en slik holdning, men for all del det er artig de vinner, men det gir meg ikke de store følelses utbruddene. Er jeg alene, eller er det flere som føler det slik?
 #348660  av bose

Nei du er ikke alene om det Arne ;)
Tida mi går til skruing i garasjen og smultering på kveldstid :P
Sist redigert av bose den 26 feb 2010 23:54, redigert 1 gang totalt.
 #348661  av inzane2012

Arne rebel skrev:Hvor mange andre kan skilte med å ikke ha sett en eneste hel Ol gren eller åpnings sermonien? Jeg følger med på radio nyhetene når jeg drar på jobb, og det holder for meg....føler meg litt "unorsk" iforhold til en slik holdning, men for all del det er artig de vinner, men det gir meg ikke de store følelses utbruddene. Er jeg alene, eller er det flere som føler det slik?
jeg ser så og si bare curling, resten driter jeg loddrett i ;)
 #348667  av ArildM

You are not alone. Har blitt tvunget til å se et par finaler på jobb, ellers bryr det meg peent lite. VM i Japanske biler fra 80tallet hadde vært noe annet.
 #348675  av mr2storbrua

inzane2012 skrev:dem har jo slått kanadierne tidligere, og med det spillet norge har vist di siste kampene så tror jeg det blir en meget jevn kamp der ingenting er avgjort før i siste runde
Satser på en forholdsvis lik kamp til den i 2002. Ble jo ikke avgjort før siste kostetak eller hva det heter. Den var skikkelig spennende husker jeg :)

Skjønner de som ikke følger med på OL. Blir mye mas både på tv, radio, aviser og internett.. Godt det snart er ferdig, så går det kanskje an å få til en normal døgnrytme igjen.
 #348676  av inzane2012

er faktisk ikke sikker på om jeg såg finalen det året, men var da jeg ble hekta ;) ble bare sittende å se på det en dag så var det gjort ;)

ser så vidt på kvinne finalen nå, og den er ganske jevn så langt, canada har akkurat gått opp i ledelsen etter å låge under fra start, men leder 5-4 nå og sverige har siste stein ;)
 #348720  av Giske

Æsj, begynner å bli sånn passe lei av snøen nå! Ønsker meg tilbake til dette...

Bilde

Bilde
  • 1
  • 531
  • 532
  • 533
  • 534
  • 535
  • 1172