TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #348744  av mr2storbrua

Han har ikke vært god i dag nei. Men tre'ern til canada har vært strålende derimot. Hadde de vært like gode idag hadde Norge ledet nå...
 #348745  av inzane2012

ja han har hatt noen sinnsyke take-outs... men nå har canada vunnet, norge trenger 3 poeng nå for å få ekstra omgang...
så har nok innfunnet meg med at norge tar sølv...
 #348748  av inzane2012

jepp, se der, hadde ikke norge solma så inni helvette di 5 første rundene så hadde nok saken vert en annen, di ga jo vekk 2 poeng tidlig i kampen, og med torgeir som bommer grovt på flere av sine så er det bare en vei kampen går, RETT I DASS
 #349141  av ArildM

Jeg har fått ledningsnett *wooopdidoooopdiiidoooo* :mrgreen:
Gleder meg til vår, tørr fin asfalg og 20 duggfriske 4AGE ventiler som står å synger bak ryggen min :mrgreen:

BTW: *Pokes at celicat23*
 #349154  av lexusmann

#349155  av ErikG

Jeg har fått ledningsnett *wooopdidoooopdiiidoooo*
Hvordan gjorde du med ledningsnettet?
 #349158  av mr2storbrua

lexusmann skrev:Syns den er tøff jeg... :wink:
http://www.dinside.no/837080/nye-sportsbiler-fra-toyota
Dere kan glede dere til flere kjøreglade sportsbiler fra Toyota i fremtiden, avslutter Tada.
Høres bra ut dette her :D
Dette er den første av tre nye sportsbiler som Toyota skal utvikle. FT-86 har fått bekreftet lansering i markedet tidlig i 2012. Deretter vil de følge på med både en mindre og en større sportsbil.
Hmm... dette skal vel være arvtageren til ae86, lf-a er vel arvtageren til supra, hvem blir fedrene til de to andre bilene da? Kan MR2 ses på som mindre enn ae86? Også blir kanskje celica den som er større?
 #349178  av mr2storbrua

JK86 skrev:finnes det noen inside bilder. sånn av instrumentpanel og sånt?
http://www.klikk.no/motor/bil/article506626.ece Litt bilder av interiøret der, men siden det er så tidlig i planleggingsfasen enda, så er det jo ikke sikkert det blir sånn...
 #349187  av Sven

Krysser fingrene for en ny MR2, en grom en sådan.
  • 1
  • 532
  • 533
  • 534
  • 535
  • 536
  • 1172