TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÅDEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#108255  av GT_rider

Da er vi enige da :) Ja, to biler er kjekt å ha. Har funnet ut det jeg og :)

#108352  av celicat23

Dagens små tanker fra ett lite hode:

- Pringles potetgull med "texas bbq sauce" smak er helt akseptabelt.

- Pizza grandiosa med pølse og tomat burde ikke ha lov til å ligge sammen med mat varer i det hele tatt. En hund, stilt med valget mellom å slikke seg selv i ræva i 45 minutter i strekk - eller en pizza grandiosa med pølse og tomat - vil garantert heller bruke 45 minutter på å lete etter g-punktet med tunga.

- Regninger. De kom denne månden også.

- Hun som løp og satte seg i kassa når jeg skulle betale for varene mine, selv om det var annen kasse åpen og det ikke var kø, skal jeg bruke resten av dagen på å innbille meg selv med at hun gjorde det fordi hun var hypp på bli forført med en stille middag med stearinlys og rolig musikk. Tett etterfulgt av noen timer med ubekvemsord, anklager om at hun utfører kvinners eldste yrke, og harde støt bakfra.

#108356  av FireFox

celicat23 skrev:Dagens små tanker fra ett lite hode:

- Pringles potetgull med "texas bbq sauce" smak er helt akseptabelt.

- Pizza grandiosa med pølse og tomat burde ikke ha lov til å ligge sammen med mat varer i det hele tatt. En hund, stilt med valget mellom å slikke seg selv i ræva i 45 minutter i strekk - eller en pizza grandiosa med pølse og tomat - vil garantert heller bruke 45 minutter på å lete etter g-punktet med tunga.

- Regninger. De kom denne månden også.

- Hun som løp og satte seg i kassa når jeg skulle betale for varene mine, selv om det var annen kasse åpen og det ikke var kø, skal jeg bruke resten av dagen på å innbille meg selv med at hun gjorde det fordi hun var hypp på bli forført med en stille middag med stearinlys og rolig musikk. Tett etterfulgt av noen timer med ubekvemsord, anklager om at hun utfører kvinners eldste yrke, og harde støt bakfra.

ROFL! :lol: :lol:

#108804  av GT_rider

Blei litt sjokka i går på vei hjem fra jobb kan man si :shock:
Kom ned mot ei rundkjøring midt i rushet i halv 4tiden, da plutselig all trafikk stoppa opp ned mot rundkjøringa. Ser at trafikken står den andre veien og, og tenkte at nå er det noen som har smelt :?
Neida.. Var en gammel mann, som fant ut at han skulle ta u-sving rundt midtrabatten som skiller kjøreretningene fra hverandre ut fra rundkjørngen, var neten oppå rundkjøringa da han skulle svinge rundt, såg det var en bil ssom var på vei rundt rundkjøringa som måtte til å rygge, for at gamelen skulle komme seg bort far rundkjøringa. Tipper han var godt over 80, og bilen minna meg mye om en 60talls anglia. Altså virka han på meg som en som ikke var ute i trafikken hver dag.
Slike folk skulle etter min mening ikke hatt sertifikat lengre. Kvapp litt til da jeg såg episoden, må jeg ærlig si.
Spesielt siden jeg og ei vennine hadde blitt påkjørt bakfra i ett kryss da vi var på vei hjem fra jobb. Skjedde heldigvis ikk noe. Hengerfeste er praktisk, ikke bare til henger :P

Laga en liten tegning av opptrinnet i paint. Sa jeg at jeg var flink å tegne i paint :oops: :oops:
Vedlegg
Mitt "bilde" av rundkjøringa
Mitt "bilde" av rundkjøringa
rundkjøring.JPG (4.66 kiB) Vist 1497 ganger

#108842  av bose

yey :D
Fikk meg dame igår :D

#108847  av kaimagne

Heyhey! Grattis! Da blir det en herlig forsommer, med fysisk aktivitet på kanin-nivå! ;)

#108852  av FireWalk

Hehe... Jeg var på KIWI for å handle noe middag her om dagen, i kassa satt det en meget søt blond jente.. i det hun hadde slått inn alle varene mine og ga meg kviteringen smiler hun og sier: Er det du som har den kule røde sportsbilen som står rett utenfor? jeg gliser stolt og bekrefter. Det ble litt småprat, men jeg hadde jo med meg en utolmodig kompis, så jeg ble jo regelrett dradd ut av butikken før vi fikk pratet noe mer, mens hun bare lo :P hehe, Artig når sånt skjer!

Kjekt å få litt bekreftelse på at alt arbeidet man har hatt med å få bilen fin faktisk har bært frukter :)

I dag blir det forøvrig sløving på sofaen med en film eller noe.. ettersom jeg hadde lagt store planer for denne helgen, les: GATEBIL.. men så brøt motoren på bilen sammen og da ble det ikke noe gatebil likevel.. så da sitter jeg jo her uten planer og ikke er jeg i det helt store humøret til å ta meg til noe spes heller...

så nå blir det skikkelig sløve helg.. :-)

#108858  av mr_2

Oioioi!!Hva sier neemi til dette her?? :wink:

#108872  av bose

kaimagne skrev:Heyhey! Grattis! Da blir det en herlig forsommer, med fysisk aktivitet på kanin-nivå! ;)
jah, helt til høsten kommer. skal på skole som er 100 mil herfra

#108885  av GT_rider

Grattis :) Ta henne med deg til skolen, eller noe :) Finner sikkert på noe, ta ikke sorgene på forskudd 8)

#108887  av FireWalk

Bose: var det ikke du som sa at du aldri kom til å få deg dame?

og hva var det jeg sa? ;)

grattis 8)

#108893  av bose

joa. gikk lenge med den troa at jeg aldri skulle få meg no, mens der tokk jeg feil gitt :D

#108959  av mr_2

bose skrev:joa. gikk lenge med den troa at jeg aldri skulle få meg no, mens der tokk jeg feil gitt :D
Legg ut et bilde da :wink:

#108975  av Erlend

Bilder! Kan ikke komme og si at du har fått deg dame uten å legge frem bildebevis ;)

#108983  av Goose

mr_2 skrev:Oioioi!!Hva sier neemi til dette her?? :wink:
Skulle også spørre om dette... :lol:

Hvordan var assen til hu dama da?
  • 1
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 1169