TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #352070  av inzane2012

litke bilen din :) er det momo felger som står på den?? jeg fant ut idag at jeg er nødt å gjøre noe med høgden på min, den ser grei nok ut med vinterdekka, men så fort sommerfelgene kommer på ser det ut som bilen blir heva 30cm fremme...
 #352091  av Giske

har nå konkludert med at jeg klarer å legge meg selv i kunstig koma, dersom jeg ikke får nok søvn!

Skulle opp på brua når vi gikk fra Breivika tidlig i morges, men ingen klarte å vekke meg før vi var utenfor stadtlandet :-|
Er det mulig?!!
 #352480  av inzane2012

skal ALDRI igjen ha noe som helst med NetCom å gjøre, makan til surrehuer er faen ikke lett å oppdrive!

dama gikk for ca 4mnd siden over til e-faktura for å slippe litt billigere unna, og alt har funka fint, før ho plutselig i mars begynte å få flere purringer på mobil regninger ho hadde betalt på e-faktura, så ho ringte til dem og spurte hva som hadde skjedd og di sa at neida, ho hadde betalt så ho skulle bare overse purringene, så vi trodde saken var ute av verden... men den gang ei... fikk nå rett før påska inkassovarsell pga utbetalte regninga så ho ringte til di og spurte hva i alle daga som skjedde og fikk som svar at di hadde sendt ut e-faktura med feil KID så ho måtte finne frem KID på di siste e-fakturane ho hadde betalt og ringe opp så dem fikk sjekka opp i det... og når ho ringte idag, så fikk ho vite at ho hadde betalt MINE mobil regninga... og ikke nok med det, MIN mobil er blitt sperret, og JEG skylder dem over 800kr som har gått til inkasso!!!!!!
og det har ikke jeg fått høre noe om av dem, alt jeg fikk var ett brev idag om at vist ikke jeg betalte dem 600kr omgående kom det til å til inkasso...

nei, detta NetCom abo. jeg har nå skal byttast så fort vi får rydda opp i rotet deira, og ALDRI MER!!! makan til makkverk!
 #352489  av lexusmann

inzane2012 skrev:skal ALDRI igjen ha noe som helst med NetCom å gjøre, makan til surrehuer er faen ikke lett å oppdrive!

dama gikk for ca 4mnd siden over til e-faktura for å slippe litt billigere unna, og alt har funka fint, før ho plutselig i mars begynte å få flere purringer på mobil regninger ho hadde betalt på e-faktura, så ho ringte til dem og spurte hva som hadde skjedd og di sa at neida, ho hadde betalt så ho skulle bare overse purringene, så vi trodde saken var ute av verden... men den gang ei... fikk nå rett før påska inkassovarsell pga utbetalte regninga så ho ringte til di og spurte hva i alle daga som skjedde og fikk som svar at di hadde sendt ut e-faktura med feil KID så ho måtte finne frem KID på di siste e-fakturane ho hadde betalt og ringe opp så dem fikk sjekka opp i det... og når ho ringte idag, så fikk ho vite at ho hadde betalt MINE mobil regninga... og ikke nok med det, MIN mobil er blitt sperret, og JEG skylder dem over 800kr som har gått til inkasso!!!!!!
og det har ikke jeg fått høre noe om av dem, alt jeg fikk var ett brev idag om at vist ikke jeg betalte dem 600kr omgående kom det til å til inkasso...

nei, detta NetCom abo. jeg har nå skal byttast så fort vi får rydda opp i rotet deira, og ALDRI MER!!! makan til makkverk!
Bare å kutte tvert, har personlig Chess(de bruker riktignok netcom sitt nett), og har aldri hatt noe problemer som helst og har i alle fall vært hos de i 5 år... :wink: kan anbefales...
 #352509  av ArildM

Bruker Ludo jeg.
Flere selskaper som har tull med E-faktura, har hatt samme leksa med OneCall, bare at de også har dekningsproblemer.
 #352514  av mk3_turbo

Noen her med en Mk4supra med heller høy effekt som kan gi tips om til hvilken tennplugger de bruker ?
Skulle bytte på mine da den er tungstartet og ser i "håndboken" at det anbefales NGK BKR6EP11 på en orginal Mk4 turbo,og de som satt i motoren nå var av typebenevnelse NGK-R-BCR8ES.Nå er jo ikke min akkurat orginal motor,men disse tall og bokstaver er jo helt blondt for meg.
 #352517  av inzane2012

vi bestillte oss det der ucan2 abo fordi det var lav måneds avgift og vi sender melding og ringer til hverandre gratis, samt vi ringer gratis til alle med netcom... men nå blir det ikke noe netcom mer vertfall...
jeg snakka med dem idag selv, og lurte på hvordan det kan ha seg at dama har klart å opprett e-faktura i sin nettbank, for meg, i hennes navn på mitt abo... men det hadde ikke han knølen jeg snakka med noe svar på...
 #352528  av ArildM

0 i mnd avgift og 0,36 på alle andre punkter. Få matcher prisen Ludo har. Enkel og grei direkte trekk fra Visa kortet. No fuss no buss, akkurat slik jeg liker det :)
Vollevik har fått det til igjen :)
 #352677  av inzane2012

usj, fikk ikke sove i natt, så stod opp kl halv 4 inatt og lasta ned og såg di 4 første episodene av The Pacific... og nå har eg vert våken i over 25 timer og er enda ikke søvning :(
 #352701  av Supramk3turbo

mk3_turbo skrev:Noen her med en Mk4supra med heller høy effekt som kan gi tips om til hvilken tennplugger de bruker ?
Skulle bytte på mine da den er tungstartet og ser i "håndboken" at det anbefales NGK BKR6EP11 på en orginal Mk4 turbo,og de som satt i motoren nå var av typebenevnelse NGK-R-BCR8ES.Nå er jo ikke min akkurat orginal motor,men disse tall og bokstaver er jo helt blondt for meg.
Kjøp like som sto i bilen din. Jeg bruker også bcr8es, å de er anbefalt av flere :D Funker bra på en trimmet motor :D
 #352727  av lexusmann

ÅÅÅ, digger denne låta til 30 Seconds to Mars for tida... :D Folkens, fyr opp anlegget!!
 #352742  av inzane2012

usj, har såtte litt å sett på deler til bilen jeg må kjøpe inn snart, og med alle delene jeg fant hos twosrus ble det på rundt 9000kr, og det uten frakt... så blir vel sikkert noen tuseninga med di jeg må kjøpe fra toyota her, og noen tuseninga til i deler fra england og roguemotorsport...

har laga ei fin lita liste nå, komplette t-tak pakninger, polyforing kit, o2 sensor, (gule koni), demper mansjetta, ball joints fremme og bak og tie rods fremme og fjærbeins lager bak, så var det å få tak i noen vetige fjærer... blir litt av ett styr fremover for å få råd til alt detta her ;)
  • 1
  • 540
  • 541
  • 542
  • 543
  • 544
  • 1172