inzane2012 skrev:usj, har såtte litt å sett på deler til bilen jeg må kjøpe inn snart, og med alle delene jeg fant hos twosrus ble det på rundt 9000kr, og det uten frakt... så blir vel sikkert noen tuseninga med di jeg må kjøpe fra toyota her, og noen tuseninga til i deler fra england og roguemotorsport...Hehe, koster å ha bil
har laga ei fin lita liste nå, komplette t-tak pakninger, polyforing kit, o2 sensor, (gule koni), demper mansjetta, ball joints fremme og bak og tie rods fremme og fjærbeins lager bak, så var det å få tak i noen vetige fjærer... blir litt av ett styr fremover for å få råd til alt detta her

Selv driver jeg å bytter reg reima. Ble først å kjøpe deler til å skifte for rundt 4800 på toyota, så fikk jeg ikke av reimhjul bolten og gjorde den nesten rund. Det førte til at jeg reiste på würth for å kjøpe ei 19mm kraftpipe til 250,-, ett kraftpipesett til å ta av runde bolter til 1500,- og en muttertrekker til 2300,- (bor langt på landet, så måtte handle alt på en gang for å være sikker på at jeg hadde det jeg trengte)
Så viste det seg etterpå at jeg måtte av med toppdekselet, og måtte da ha nye pakninger til dette, samt at boltene der begynnte å bli veldig dårlig. Hadde heller ikke fått med ny strammer så jeg bestillte dette også. 1200,-
Etter å ha skrudd litt så fant jeg ut at det ene bolthullet til strammeren hadde røket gjengene. Da ble det å mekke litt nye gjengepinner og noe forskjellig her. Måtte kjøpe noe forskjellig boltsikring og kjemikalier. Ble 1000,- til.
Manglet også litt verktøy for å komme til alle skruene, så investerte likesågodt i litt nye verktøy sett og slikt ble vel 2000-3000 der også.
Så hittill har regreimskiftet mitt kommet på noe rundt 13-14 lapper

Har i det minste litt mer verktøy enn da jeg startet da

Sommer - '93 Mr2 Mk2 2.0 Turbo
Vinter - '00 Audi A4 1.8T Quattro
Vinter - '00 Audi A4 1.8T Quattro