TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #354308  av Stiansen

castman skrev:
Stiansen skrev:Endelig fikk jeg sjansen jeg har venta litt på :D Kappkjøre litt med en M3 e46.. Morro, lå helt likt med han helt til turbo nr2 slo inn, da ble det plutselig 10m med en gang :P ja, jeg er litt happy nå :D
hehe, konge følelse det :D Rett og slett nydelig følelse å kjøre fra bmw folk, gosser meg hver gang :D
BMW gutta er de som blir mest sinna, og de som har investert over en halv million er vel enda et par hakk høyere på pæra enn resten :P
 #354431  av inzane2012

Stiansen skrev:
castman skrev:
Stiansen skrev:Endelig fikk jeg sjansen jeg har venta litt på :D Kappkjøre litt med en M3 e46.. Morro, lå helt likt med han helt til turbo nr2 slo inn, da ble det plutselig 10m med en gang :P ja, jeg er litt happy nå :D
hehe, konge følelse det :D Rett og slett nydelig følelse å kjøre fra bmw folk, gosser meg hver gang :D
BMW gutta er de som blir mest sinna, og de som har investert over en halv million er vel enda et par hakk høyere på pæra enn resten :P
nå må du ikke skyte deg selv i foten her, mkIV supraen er ikke akkurat den billigste bilen i gata heller da ;) hehe

fant forresten en artig ting om LSD hengslene der det stod hva du måtte gjøre med di forskjellige bilene
j: Med airbag i dørene kan funksjonaliteten i disse skades. Test alltid dette etter montering
hvordan i huleste skal du teste om airbagen i dørene fungerer etter montering da?? utløse dem for å se om di funker??
 #354435  av James

Stiansen skrev:
castman skrev:
ja, BMW gutter og 200sx eiere.. :roll:
 #354540  av lexusmann

Det været har vi hatt her nede også i nærmere 2 uker nå...dritkald vind, men med sol innimellom og med hagl/sluddbyger...kommer ikke våren?? :roll:
 #354615  av ArildM

:shock:

Skal mekke Mr2 i dag, ENDELIG :twisted:
Clutch byttet, girkasse på! Sette på ledningsnett, bytte bunnpanne og få på oljekjøler i dag :D
Mulig vi setter på vakumslangesettet også ;)
 #354637  av inzane2012

snør heldigvis ikke idag, så snøen har smelta vekk fra veiene, bare håpe det holder sånn i morra og siden jeg skal i komfirmasjon til ett søskenbarn i florø, lite lyst å måtte legge om til vinterdekk igjen...
 #354671  av predator

Sol og 9 grader i skyggen her :mrgreen:
Men har ikke kjøpt nye slanger til IC enda, så kjøring blir det ikke :(
  • 1
  • 546
  • 547
  • 548
  • 549
  • 550
  • 1172