Burde jo ikke være sååå vanskelig å få en Beams motor til å se bra ut neddi der...
Hadde ikke kjøpt et komplett rearcut for min del, men det er jo til syvende og sist opp til deg.
Kjøper du deg en custom harness fra feks Wiregap eller Phoenix Tuning får du et meget bra ledningsnett som er tilpasset motoren akkurat etter dine/byggers ønsker.
Utover dette er vel motoren utseendemessig lik om den kommer fra Celica, MR2 eller en annen bil.
Så lenge innsuget er på rett siden er det vel ikke noe problem?
Spørs om du må tilpasse inntak/uttak av kjøleveske, men det bør heller ikke være et problem som er verdt å betale 15'000 ekstra for. Samme girkasse, svinghjul, oppheng kan du jo bruke, så det blir mye du betaler ekstra for som du strengt tatt ikke trenger å betale ekstra for siden du ikke har bruk for det.
Har 20v i min bil, og det ser kanskje ikke 100% stock ut for vi som er kjennere, men for folk som ikke har den inngående kompetansen som vi har på akkurat disse bilene bør det ikke være noe som helst problem å få dette til å se fabrikkslevert ut uten at man må kjøpe inn et komplett rearcut med dyr frakt, og masse ekstra deler som du ikke trenger.
Men det er bra man har forskjellig syn på ting
Hadde ikke kjøpt et komplett rearcut for min del, men det er jo til syvende og sist opp til deg.
Kjøper du deg en custom harness fra feks Wiregap eller Phoenix Tuning får du et meget bra ledningsnett som er tilpasset motoren akkurat etter dine/byggers ønsker.
Utover dette er vel motoren utseendemessig lik om den kommer fra Celica, MR2 eller en annen bil.
Så lenge innsuget er på rett siden er det vel ikke noe problem?
Spørs om du må tilpasse inntak/uttak av kjøleveske, men det bør heller ikke være et problem som er verdt å betale 15'000 ekstra for. Samme girkasse, svinghjul, oppheng kan du jo bruke, så det blir mye du betaler ekstra for som du strengt tatt ikke trenger å betale ekstra for siden du ikke har bruk for det.
Har 20v i min bil, og det ser kanskje ikke 100% stock ut for vi som er kjennere, men for folk som ikke har den inngående kompetansen som vi har på akkurat disse bilene bør det ikke være noe som helst problem å få dette til å se fabrikkslevert ut uten at man må kjøpe inn et komplett rearcut med dyr frakt, og masse ekstra deler som du ikke trenger.
Men det er bra man har forskjellig syn på ting

- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4