TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #354621  av lasse

Fete bilder som vanlig!
Er forresten NSK treff på rudskogen på mandag om det frister, ikkeno sialengsracing, men derimot myyyyyye feite og strøkne biler, alltid et respektabelt antall M3, gt3, pluss et godt knippe annet godis...
De folka der er seriøse, og stiller sikkert opp på fotoshooter senere også om du kommer i snakk med dem :wink:
 #354623  av celicat23

På mandag?? Hva slags mongo dag er det å ha treff på!!!? :lol: Jobben kommer litt i veien for at jeg kan dra dit. Tidligste jeg kunne vært der er 19:00 tia, og det er litt seint :? Men takk for at du sier i fra, hadde ikke fått med meg at det var noe. Neste jeg har på kalenderen nå er BMW vårmønstringa på valle hovin i morra, og så er det vel noe på øvrevoll 8 mai, og etter det er det gatebil på våler. Noe jeg har gått glipp av da?

Bilde
 #354625  av predator

Meget bra bilder :mrgreen: Skulle ønske jeg harre like stor skills med kameraet og photoshop selv... :D
 #354629  av lasse

En tredagers? :mrgreen:

Her er terminlista til nsk ihvertfall, er som regel på ukedager det er banekjøring, men er vel også en eller to hele lørdager/søndager i året også.
Starter klokka 17 der ute, og avsluttes 21...
Vårmønstringen til NSK er også verdt turen, SYKT mye gromme bilen, overtall av porsche, og mye strøkent italiensk...

EDIT: Må jo si ifra! Blir jo bare fler strøkne bilder å se på det :wink:
 #354630  av celicat23

lasse skrev:En tredagers? :mrgreen:

Her er terminlista til nsk ihvertfall, er som regel på ukedager det er banekjøring, men er vel også en eller to hele lørdager/søndager i året også.
Starter klokka 17 der ute, og avsluttes 21...
Vårmønstringen til NSK er også verdt turen, SYKT mye gromme bilen, overtall av porsche, og mye strøkent italiensk...

EDIT: Må jo si ifra! Blir jo bare fler strøkne bilder å se på det :wink:
Hvor er terminlista sa du...? :D Jeg får høre med de som organiserer om det er mulig å kunne få tilgang til hele banen en gang de skal ha treff på en dato som er aktuell. Har de noe forum?

Bilde
 #354631  av James

vanvittig mye bra bilder ja :) Stå på! :wink:
 #354750  av celicat23

Var innom bwm ccn sin vårmønstring på valle hovin i dag. Tok noen få bilder. Som vanlig, legger de ut fortløpende...

D700 + SIGMA 12-24mm @ F5.6 / 12mm - ISO 500

Bilde
 #354764  av celicat23

Gikk litt i min egen verden, og var på vei til å passere denne bilen da eieren ropte på meg for å rettmessig dele sin geni-strek av ett prøveskilt med meg & få det fotografert. Hei til hvem nå du er :)

D700 + NIKKOR 24-70 F2.8 @ F4 / 58mm - ISO 400

Bilde
 #354789  av celicat23

Her er "sort/hvit" versjonen laget først, og den i farger slengt sammen mer som en ettertanke. Ergo: s/h versjonen er den jeg liker best, men vet at jeg er litt sær så kastet sammen en i farger også :)

Bilde

Bilde
 #354792  av Zepticon

celicat23 skrev:Takk James.

Se der ja Lasse :) FÃ¥r myse innom der.

D700 + nikkor 24-70 f2.8 @ 50mm / f2.8 / iso 400

Bilde
Du er helt rå på bilder :D

Men må komme med litt kritikk da:D Likte ikke dette helt. er litt for stor forskjell mellom bilen og bakgrunnen:)
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 103