TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• castrol celica

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #394695  av sleeper

MOTORSPORTHUSET skrev:jeg skal kun kjøre fredag og lørdag og reiser hjem på kvelden lørdag.

ha lyst til og kjøre drag på fredag!

Har du noe skikkelige dekk da?
 #394700  av sleeper

Skal nok innover, men om jeg kjører eller ikek kommer ann på om jeg får dekka mine innen gatebil.. bestillte de for 1 uke siden og regnet med at de skulle komme innen gatebil, men har estimert levering mandag etter gatebil..

Driver og maser på de for og få de fortere, så håper det går..
 #394716  av Daniel HS

Gleder meg stooort til å se... Lyst å sitte på også, vi i TS står vel som første pri? :twisted: :P :lol:
 #394741  av MOTORSPORTHUSET

vi får se vor mye kjøring det blir.. hvis bilen funker kan jo flere sitte på ja.

men dere må eventuelt betale lisens og ha kjøredress tror jeg.
den ekstradressen jeg har er kun str52.

treffet er 8-10. jeg blir der kun 8-9.
 #394778  av Ã˜rjanN

MOTORSPORTHUSET skrev: men dere må eventuelt betale lisens og ha kjøredress tror jeg.
Hmm, dette mener jeg bare gjelder på løp og powerdrift osv. har ikke sett at det har vært slik på gatebil før, men kan hende jeg tar feil :)
 #394959  av C.s91

Et par bilder fra Rudskogen av deg idag. Desverre er det kun digitalkamera idag. Glemte SLR, bedre bilder i morgen!

Virket som det ble lite kjøring på alle idag grunnet kø. Bilen jeg skulle sitte på med fikk ikke kjøre i det hele tatt idag fordi det var fult, og han skulle kjørt i extreme drifting, så de prioriterer ikke show akkurat heller. Sinnsykt mye kø for å få parkert idag og! Dårlig opplegg.

#395029  av ArildM

Snakker om skryt av Gatebil på Speedhunters da :mrgreen:
 #395044  av MOTORSPORTHUSET

kjempe at dere tok noen bilder.
det var kjempegøy bilen var perfekt og kjøre og gikk bedre en jeg trodde i høy fart.
og holdt seg bra kun med noen små dilleproblemer.
kjempeoplevelse. den var akkurat slik jeg ønsket den skulle være til og sladde med.
eneste var uvekslinga på 3 gir som skulle vært lit lavere.
1-2 perfekt og 3-4 perfekt. så 4 skulle vært 5 og jeg skulle hat et gir immellom 2-3.
må snakke med fensport om di kan få spesiallavd noen drev.

håper noen har no film?.
øg ørjan du dukket ikke opp? sleeper tok turen din.
bilen gikk ikke i stykker men jeg måtte hjem og passe barna mine på sønda!
knall knall...
Vedlegg
IMG_2463.jpg
IMG_2463.jpg (219.8 kiB) Vist 156 ganger
IMG_2854.jpg
IMG_2854.jpg (222.81 kiB) Vist 156 ganger
IMG_2854.jpg
IMG_2854.jpg (30.98 kiB) Vist 156 ganger
 #395046  av Ã˜rjanN

Jeg kom ikke før på lørdagen, og jeg gikk en stund rundt og letet etter deg og bilen.. da jeg fant bilen var du ikke der.. Veldig synd, hadde gledet meg, men du skal vel på september treffet også? Kan muligens ta det igjen da! ;)
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 90