TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Magnes BlÃ¥ 95 Mr2.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #391351  av mr292

nå har jeg ikke de hvite klarglassene, heller ikke lyktene, men de er på vei og kommer nok til uka.
spørs om jeg ikke heller går for å kjøpe ett ekstra sett med blinklysglass,toner de røde, og kjører med stil :P
men det er ikke noe som haster, må ta litt om gangen nå, snakka med lakkerer i dag, og det ble til at han stikker av med bilen i morgen for å få karroseriet strøkent (litt retting/sparkling,tilpassning av ny front og helakkering) så nå får jeg leve på brød å vann ut hele juni :?
 #391387  av magnesmurf

Hvis du først skal kjøpe blinklysglass bør du kjøpe de klare, ettersom det stort sett er de eneste man får tak i løse :wink:
 #391411  av magnesmurf

www.protocast.co.uk
Ta kontakt med han som driver den siden, det er han som produserer de glassene. Han er den eneste i verden som lager de..
 #392375  av magnesmurf

Skiftet ut plastholderene til siderefleksene, til de orginale. (de små runde plastringene som metalltuppen på festet til siderrefleksene dyttes inn i) og jammen sitter ikke refleksene som støpt igjen :D
 #393186  av magnesmurf

Liten oppdatering.
Storservice er bestilt gjennom et verksted jeg stoler på. Skal bytte reg.reim og alt rundt, pluss en del mer.

Skal snart få montert nye bremseskiver og klosser jeg har liggende. Yellowstuff klosser og black diamoned drillede skiver.

Blinklysene fra mr2ben er ikke levert enda.
 #393225  av Skarholm

magnesmurf skrev:Liten oppdatering.
Storservice er bestilt gjennom et verksted jeg stoler på. Skal bytte reg.reim og alt rundt, pluss en del mer.

Skal snart få montert nye bremseskiver og klosser jeg har liggende. Yellowstuff klosser og black diamoned drillede skiver.

Blinklysene fra mr2ben er ikke levert enda.
Hva betalte du for de diamoned skivene? Vi har tenkt på å kjøpe de når vi må bytte bremser. Og tror nok det må gjøres snart, for bremsene våre har begynt å kvine en del..
 #393227  av magnesmurf

Dem var dyre. Tror skivene kostet litt over 2500kr foran.
Ebc er en del billigere. Og skal du ikke banekjøre holder Ebc i massevis :wink:
 #393984  av magnesmurf

Da var skivene og klossene på bilen.

Gjorde et forsøk på å bytte bremseslanger også, men de satt så jævlig at det får verkstedet ta seg av.

Ser ikke så stor forskjell på de nye skivene, men det bremser en del bedre.
Vedlegg
Bilde0240.jpg
Bilde0240.jpg (188.43 kiB) Vist 696 ganger
 #394030  av 3rlend

Tør jeg spørre hva denne Servicen med registerbytte ++++ koster ? :P
 #394036  av magnesmurf

Vet jo ikke helt hva det havner på enda.
Men regner med en plass rundt 10k.

Men jobber heller to dager med overtid og får de pengene fra arbeidsgiver, fremfor å stå i garasjen to dager og banne og sverte med reg.reim skiftet selv. :wink:
 #394444  av magnesmurf

Da er bilen levert på service, med bytting av alt rundt reg.reim +++
 #394449  av TrustNo1

magnesmurf skrev:Vet jo ikke helt hva det havner på enda.
Men regner med en plass rundt 10k.

Men jobber heller to dager med overtid og får de pengene fra arbeidsgiver, fremfor å stå i garasjen to dager og banne og sverte med reg.reim skiftet selv. :wink:
Spennt på hva det havner på. Skal love deg at jeg sto mer enn 2 dager og banna og sverta når jeg bytta på min :P

Tror nesten hele påskeferien i fjor gikk med på reg-reim og vannpumpe skifte. (på 3s-gte da, usikker på hvor mye forskjellen er)

Problemet er vel bare at skal man jobbe inn timene, så må man jobbe omtrent dobbelt så mange timer siden staten skal sitte igjen med halvparten når man gjør det på den måten.

Med mindre man tjener utrolig godt da :roll:
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 103