TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#109312  av conniew

WOW! Første gang det der har kommet fra det motsatte kjønn, som JEG har fått med meg iallefall..
Så klart.. jah, er jo greit at jenter skal få litt oppmerksomhet, men det som er dumt med de aller fleste jenter, er... at de gir ikke oppmerksomheten tilbake. Dere gutter liker sikkert å føle dere litt..vel.. spesielle noen ganger dere også?
Er greit nok at jenter skal bli behandla LITT som dronninger, men når de begynner å forlange roser miste en gang i måneden, og skal ha gaver i tillegg, for hver månedsdag i forholdet etc.. (er nemlig noen venninner av meg som forlanger det av kjærestene sine) Damn.. da blir jeg litt..småirritert etterhvert. Jeg synes synd på gutta.. Hva dere må gå gjennom. Hehe.

Bytta side her kanskje? :roll:

Og ja.. btw. SÃ¥ klart gjelder ikke dette alle jenter.. men desverre mesteparten... *kremte*

#109347  av Goose

conniew skrev:WOW! Første gang det der har kommet fra det motsatte kjønn, som JEG har fått med meg iallefall..
Så klart.. jah, er jo greit at jenter skal få litt oppmerksomhet, men det som er dumt med de aller fleste jenter, er... at de gir ikke oppmerksomheten tilbake. Dere gutter liker sikkert å føle dere litt..vel.. spesielle noen ganger dere også?
Er greit nok at jenter skal bli behandla LITT som dronninger, men når de begynner å forlange roser miste en gang i måneden, og skal ha gaver i tillegg, for hver månedsdag i forholdet etc.. (er nemlig noen venninner av meg som forlanger det av kjærestene sine) Damn.. da blir jeg litt..småirritert etterhvert. Jeg synes synd på gutta.. Hva dere må gå gjennom. Hehe.

Og ja.. btw. SÃ¥ klart gjelder ikke dette alle jenter.. men desverre mesteparten... *kremte*
Jentene som gjør slit inser jeg ikek som atraktive jenter. Dem tilfører desverre ikke den normale jente gruppen. Heller ikke jenter som oppfører seg som sikkelige bitcher og trur at dem kan få alle når som helst er med i den gruppen. Jeg snakker om vanlige jenter. Jenter som ønsker kjærlighet fra beggepartene, de som vil væremed på å drive foholdet. De som vil gjerne gi en del tilbake når dem får (snakker ikke om gaver, men oppmerksomhet, kjæørlighet, medfølelse osv).

Rett og slett jenter som man leter etter hele livet for å nettop finne den ene, den rette.

Personlig så da jeg var på leting og kom jeg burti ej jente som syntes bilen min var kul og hun ville gjerne sitte på så snudde jeg og kjørte alene videre. Det blir da så ikke aktuelt. Jentene som går på det materielle er avartfall ikke noe jeg ønsker meg.

#109352  av conniew

Goose skrev:
conniew skrev:WOW! Første gang det der har kommet fra det motsatte kjønn, som JEG har fått med meg iallefall..

Jentene som gjør slit inser jeg ikek som atraktive jenter. Dem tilfører desverre ikke den normale jente gruppen. Heller ikke jenter som oppfører seg som sikkelige bitcher og trur at dem kan få alle når som helst er med i den gruppen. Jeg snakker om vanlige jenter. Jenter som ønsker kjærlighet fra beggepartene, de som vil væremed på å drive foholdet. De som vil gjerne gi en del tilbake når dem får (snakker ikke om gaver, men oppmerksomhet, kjæørlighet, medfølelse osv).

Rett og slett jenter som man leter etter hele livet for å nettop finne den ene, den rette.

Personlig så da jeg var på leting og kom jeg burti ej jente som syntes bilen min var kul og hun ville gjerne sitte på så snudde jeg og kjørte alene videre. Det blir da så ikke aktuelt. Jentene som går på det materielle er avartfall ikke noe jeg ønsker meg.
Vanlige jenter ja, er bare det at.. mesteparten av de jentene jeg kjenner til, er ikke den typen vanlig. Jeg ser på det som nogenlunde vanlig at de fleste jenter er flinke til å forlange litt for mye, slik at det nettopp BLIR slitsomt for gutta. Meneh.. ja, er mulig jeg omgås feil folk, men sånn er det i klassen min iallefall. Heh, nærmest jenteklasse, så da får en høre litt av hvert.
Det skal ikke være nødvendig å kjøpe gaver og stæsj til kjæresten hele tiden, en gang iblant er jo bare koselig. Men et forhold burde ikke koste en formue. That's all.

#109368  av sw20

no kommer vi in på det e sa en gang før...

HADDE DET IKKJE VERT FOR DEN FITTA SÃ… SKULLA E KLART MED EN KOMPIS!!!!!!!!!!!

#109416  av Erlend

Driter i hva jentene forventer jeg - de gavene jeg gir eller det ekstra jeg gjør for å få henne til å føle seg spesiell, det gjør jeg fordi jeg vil at hun skal ha det fint! Hvis hun dumper meg pga hun plutselig begynner å forvente at jeg skal gi gaver da og da, da er det like greit :)

De jentene jeg har vært sammen med har jeg likt å skjemme bort, liker smilet når jeg ser hun blir overrasket osv. Det er godt å gjøre noen glad! Uansett om en gjør det med gaver, opplevelser eller andre ting :)

Forresten, jenter som er sammen med noen pga gavene de gir er "under par"... Ikke verdt å satse på. Samme hvor heite de ser ut :P

#109420  av bose

hehe, det jeg har å by på for tida er kun meg selv. men ser ut som det holder en liten stund framover

#109430  av chris

Lurer på hvor langt vi kan dra denne tråden jeg :P

#109443  av GT_rider

chris skrev:Lurer på hvor langt vi kan dra denne tråden jeg :P
Laangt :mrgreen:

#109653  av celicat23

Og så har jeg GODKJENT bil i garasjen igjen. Jippi. Og var ei DIGG blondine bak kassa på statoil stasjonen på kjeller. Ble flau over å kjøre rundt med vinter dekk, høyde hus fjæring, og pyse eksos.

Nei...Av sted til lakkereren for å høre pris + når han kan lakkere vingen.

#109676  av Erlend

celicat23 skrev:Og så har jeg GODKJENT bil i garasjen igjen. Jippi. Og var ei DIGG blondine bak kassa på statoil stasjonen på kjeller. Ble flau over å kjøre rundt med vinter dekk, høyde hus fjæring, og pyse eksos.

Det var 19tommerne dine som var problemet ikke sant? Har du fått dem godkjent eller har du satt på nye felger?

#109700  av celicat23

Erlend skrev:
celicat23 skrev:Og så har jeg GODKJENT bil i garasjen igjen. Jippi. Og var ei DIGG blondine bak kassa på statoil stasjonen på kjeller. Ble flau over å kjøre rundt med vinter dekk, høyde hus fjæring, og pyse eksos.

Det var 19tommerne dine som var problemet ikke sant? Har du fått dem godkjent eller har du satt på nye felger?
Det sitter på noen nydelige vinterdekk på 16" orginal felger nå :) 19 tommerene jeg har nå kommer nok aldrig til å bli godkjent, pga de subber inne i skjermen, mot torpedoveggen, ved fult rattutslag.

Senkefjærene og eksosen var heller ikke godkjent. For å få bilen 100% lovlig må jeg kjøpe justerbart KW til 14.000kr, for det er kun de som senker (nesten) nok (65mm forann, 70mm bak), og er TUV godkjent. Eksos'en er mest sannsynlig lovlig. De målte den feil når den ble målt. Felger, der får man 8x19 med 225/35 godkjent med TUV papirer.

Men bilen skal selges, så da får de holde med de ca 80.000kr jeg har brukt på den så langt.

Vingen, og alt annet, er forhåpentligvis på plass om 3 uker. Så da står den til salgs så fort jeg får tatt noen bilder av den med vingen montert.

#109878  av perchr

selger de lakkstift på bensinstasjon? lurer på om jeg husker jeg så no på hydro? :? noen som vet?

#109889  av Elzin

har en kompis som sitter i samme klemma. hun er helt på styr. har slettet nesten alle nrene til jenter på mobil lista hans, han får ikke være med enkelte komiser pga han bruker for mye tid på dem og ikke henne. hun skal altid ha ting og han følger med. men en gang må han da oppdage at denne jenta er sprø i hode sitt!
men han klarer seg bedre en meg som enda er singel :cry:
btw bose hun der dama di var råflott. du får si i fra om hun skulle bli singel igjen :D hehe, bare tuller
og ja, jeg fortsetter bare dette temaet :P

#110613  av mr_2

AH,gratis lakkrens på mandag.Proffe greier altså.Gleder meg som en unge til å se forskjellen.Vet at det viser ekstra godt igjen på røde biler.
:D BTW.Noen som vet om jeg kan få Crimson red-fargen ifra "lakk&verktøy" på Lura?
En annen,ikke så gledelig ting:Det ser ut som en eller annen møkkamann/dame har planta bildøra si i døra mi :evil: Lakken er ikke skada,men det er en bulk der i "rette" høyden liksom.ARGH!!Alltid er det noe.Alltid er det noen som ikke tenker seg om.Jeg skal innføre forbud mot å ta poser med tunge ting inn i bilen.En kamerat av meg hadde kjøpt seg noen øl,og når han skulle inn i bilen så bare hoppet han inn så ølposen smalt i siden på bilen. :roll: Ble heldigvis ikke noen bulker da,men han fikk høre det.."ka faen du tenke me?" :lol:

#110631  av Erlend

mr_2 skrev:AH,gratis lakkrens på mandag.Proffe greier altså.Gleder meg som en unge til å se forskjellen.Vet at det viser ekstra godt igjen på røde biler.
Lakkrens på rød bil har alt å si :D Hadde rosarød bil før jeg dro på et par rundt med lakkrens og la på kvalitetsvoks. Ble rød som en rubin etterpå :mrgreen:
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 1166