TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #358183  av mailman1

Mercedes...
:?
 #358187  av marlboro1310

mange fete biler som ikke er japser, definitivt :!:
 #358207  av predator

Syykt kor stort sprang det er på priser på Mr2er for tiden.
Ser på finn.no, kan få en strøken mr2 for 60, eller man kan være så dum og betale 100 for en
eksakt likens , med lengere km stand..
Hva kan årsaken være? :roll:
Ser også fine turbomr2er til laaangt under 100.
 #358215  av marlboro1310

noen av årsakene er at det også er "sykt" store forskjeller på eksemplarene der ute, kmstand spiller begrenset rolle...mange eksemplarer er ihjelherjet av ungdom eller 10-15 eiere, at bilen er lakket for 2 år siden skrur ikke prisen tilbake til toppen av fjellet.
Faktisk så er det slik nå at ett strøkent Mk1 eksemplar går for nesten høyere pris enn ett ok Mk2 eksemplar, grunnen her er enkel...det er faktisk bare FÅ skikkelige eksemplarer igjen av dem, resten er ihjelherjet eller drept av rust.
Hva angår turbo MR2ene så er "alle" ombygde, og selvfølgelig medfører det en viss risiko å kjøre med en ombygget bil...derfor går også prisen drastisk ned.

Hadde man enda hatt en som var godkjent ombygget...spør Dr.Ling hva han skal ha for sin MR2 Turbo om han skulle solgt den, overrasker meg mye om han sier ett øre under 150 000,-
Det det hele dreier seg om er hvor sjeldent er det du eier og skal selge, kontra etterspørselen for objektet og selvfølgelig betalingsevne\vilje hos det potensielle markedet du sikter imot.

:wink:
 #358231  av inzane2012

endelig kom pakken min fra scandicshine idag :)
ett stk skikkelig vaskehanske i lammeull, 8 stk pads, en liten SV felgbørste, og ei lita krukke med Autobahn felgvoks fra SV :)
bare litt dumt at jeg fikk blå og ikke grønne uber pads som var det jeg egnetlig hadde bestillt...
 #358260  av lexusmann

Åh, var innom den lokale Expert butikken her i Skudeneshavn i dag...der hadde de helt nye Samsung 46" LED tv'n i C serien...bare helt sjef TV da :wink: kosta 18 tusen...Fikk veldig lyst på det nå ja...har venta en stund med nytt fjernsyn i påvente av den gamle 28 tommeren jeg fikk av fattern skulle ta kveld, men det ser den ikke ut til å gjøre, hehe... :roll:
 #358261  av predator

lexusmann skrev:Åh, var innom den lokale Expert butikken her i Skudeneshavn i dag...der hadde de helt nye Samsung 46" LED tv'n i C serien...bare helt sjef TV da :wink: kosta 18 tusen...Fikk veldig lyst på det nå ja...har venta en stund med nytt fjernsyn i påvente av den gamle 28 tommeren jeg fikk av fattern skulle ta kveld, men det ser den ikke ut til å gjøre, hehe... :roll:
Då m¨du hjelpe til litt vettu :mrgreen: Hammer eller kansje hvis du har noe igjen fra nyttårsaften :mrgreen:
 #358263  av lexusmann

Hehe, vet ikke det da...nå husker ikke jeg om det var 6, 7 eller 8 serien men det var "c-serien" eller hva man skal kalle den...var i alle fall nyeste verson forstod jeg...skulle få veggfeste på kjøpet også... :wink:
 #358396  av mr2storbrua

http://www.agderposten.no/article/20100 ... ABONNEMENT

Vi satte tydeligvis spor etter oss i dag :lol: Fikk hilst på EXS og EspenS på forumet her også, hyggelig. Dessverre kom politiet ganske så fort, så fikk ikke sett noe særlig på deres biler. Vi får ta det en annen gang :wink:
 #358400  av ina

Det er slitsomt å flytte, jobbe over 100% og ha eksamen ca samtidig... Og i dag har jeg heldigvis fått vasket ut av den gamle leiligheten, og tar meg fridag fra eksamen, og vurderer å drekka.. men tungt å sette igang med drekking i dag...
 #358410  av hmsilset

inzane2012 skrev:endelig kom pakken min fra scandicshine idag :)
ett stk skikkelig vaskehanske i lammeull, 8 stk pads, en liten SV felgbørste, og ei lita krukke med Autobahn felgvoks fra SV :)
bare litt dumt at jeg fikk blå og ikke grønne uber pads som var det jeg egnetlig hadde bestillt...
Er fort gjort å få feil derfra...
men lett å bestille :D
 #358411  av inzane2012

var ikke det at scandicshine hadde surra med bestillinga, men heller det at dem var utsolgt for grønne pads og valgte derfor å sende blå isteden... menmen, fikk beskjed når jeg ringte til han ketil om å ringe oppigjen på mandag for å høre om di hadde fått inn igjen ett nytt parti med grønne pads da ;)
 #358541  av ad92

Det er sommer på sunnmøre idag gutta!!

Oppfordrer alle til å få av taket å vise verden hvorfor vi kjører mr2! :D

Kos dere med sommercruising, det skal vertfall jeg :D
  • 1
  • 559
  • 560
  • 561
  • 562
  • 563
  • 1172