TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #358556  av Scotty

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... abNumber=1
Drømmebil... Original GTE MK3, 91 mod, svart skinn interiør, manuell..

Var en hos meg i går og hentet noen deler jeg solgte, han hadde importert en som var tilnærmet helt lik (110% strøken org 92 mod), fra sveits, i 2007, endte på 80 tusen ferdig registrert i norge.. Litt deprimerende å høre med tanke på at jeg har sikkert brukt opp mot like mye, og det jeg står igjen med er en ihjelskrudd 87 mod som ikke fungerer... :cry:
 #358567  av ke25-toyoglide

høres utrolig rart ut.
Tar du en kjapp test så viser det seg at bare avgiftene er på minst 80.000.-
1400kg (minst)
3liter motorvolum
200hk (minst)
SÃ¥ er avgiftene utenom mva komt opp i 72.500.-
Så kommer bilprisen, frakten, mva, regkostnader +diverse, så tror nok en sånn bil blir litt dyrere. Kanskje han mente at avgiftene kom på 80.000.- :?:
Uansett så er det en flott bil som sikkert er verdt det. :D
 #358641  av inzane2012

akkurat testa Nanolotus'en på bilen min nå :) funka som faen det, vannet rant vertfall ganske greit av, så er det bare å vente å se om den holder så lenge som di skryter av ;)
 #358743  av lexusmann

inzane2012 skrev:Fikk lyst på den nye 3D-tven til samsung nå ja, nett vert borte hos bror min og sjekka ut topp modellen som han fikk i posten idag...
Kosta sikkert "ingenting" den, hehe... :wink: Var hos den lokale expert butikken her om dagen, og de hadde nettopp fått inn 46" LED tv fra Samsung, siste generasjon c..husker ikke om det var 6, 7 eller 8 serien da...men dæven døtte for en rå tv!!! :D Kosta 18 tusen peng...
 #358801  av celicat23

De 3d greiene... Klarer liksom ikke se for meg at jeg gidder sitte med noen briller på meg hver gang jeg skal se på noe. Men nå har jeg enda ikke prøvd det, så mulig det er SÅ fett at jeg bare må det? :)
 #358804  av Scotty

celicat23 skrev:De 3d greiene... Klarer liksom ikke se for meg at jeg gidder sitte med noen briller på meg hver gang jeg skal se på noe. Men nå har jeg enda ikke prøvd det, så mulig det er SÅ fett at jeg bare må det? :)
Har kun sett det på kino, men er i hvertfall den beste kino opplevelsen jeg har hatt. Plasserte meg midt på relativt nærme lerretet. Etter 5 minutter ut i filmen så var det helt glemt at jeg satt med briller på.. 3D effektene er veldig overvelmende, og det tar det hele ett skritt videre. Det å sitte hjemme i stua med briller kan jeg være litt skeptisk til selv, vet ikke hvor mye jeg gidder det ettersom skjermen ikke er like stor. Men i hvertfall på kino når lerretet dekker hele synsfeltet så er det helt fantastisk å se i 3D.
 #358809  av TrustNo1

ad92 skrev:prosjektor gutter, prosjektor
Enig. Skal etterhvert sette i gang med ett dedikert kinorom, men kommer til å vente på en god 3dprojector.

Er jo ikke slik at man må bruke briller hver gang man skal se på noe, men greit å ha muligheten dersom man har noen fete 3d-filmer å se
 #358819  av ArildM

I OT tråden flisespikker jeg så mye jeg hvill xD
(Finn fem feil i denne påsten). :!: :lol:
 #358823  av mr2storbrua

ArildM skrev:I OT tråden flisespikker jeg så mye jeg hvill xD
(Finn fem feil i denne påsten). :!: :lol:
Feil 1: Bindestrek mellom "OT" og "tråden", slik: OT-tråden
Feil 2 og 3: hvill skrives uten h og med bare en l, slik: vil
Feil 4: PÃ¥sten skrives med o, slik: posten
Feil 5: Det er bare 4 feil, problemet da er at denne siste feilen ikke skal være der, og her blir man stående i en evig løkke, fordi dersom denne feilen ikke skal være der blir det 5 feil allikevel, men det er det jo ikke, og det er feilen, men da er det ikke en feil lenger, osv.... :lol:
 #358828  av ArildM

Feil 5: Det er bare 4 feil, problemet da er at denne siste feilen ikke skal være der, og her blir man stående i en evig løkke, fordi dersom denne feilen ikke skal være der blir det 5 feil allikevel, men det er det jo ikke, og det er feilen, men da er det ikke en feil lenger, osv.... :lol:
Haha, gotcha :wink:
Nå mangler vi bare en viktigper som faktisk påpeker at det er en 5. skrivefeil så begynner denne tråden å ligne på alle andre tråder på Hardware.no / ITavisen.no / Dinside.no / Dagbladet.no osv. :lol:
  • 1
  • 560
  • 561
  • 562
  • 563
  • 564
  • 1172