TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #359155  av inzane2012

da var siste pakken med bilpleie produkt hentet, ei flaske med poorbys superslick & suds, ett skikkelig tørkehåndkle, og 3 voks aplikatorer, så da mangler jeg bare rubbing puter så har jeg alt en nybegynner kan trenge :)
 #359168  av Toyota-rav4-2002

inzane2012 skrev:nettopp sett Clash of the Titans, og er bare en ting og si om den filmen ;)

DØDSRÅ!!! :) akkurat sånn som jeg liker det :twisted:
Var på kino hinn dagen og såg den jeg også, drit bra film!
 #359252  av inzane2012

faen jeg blir forbanna av kvinnfolk altså... her står jeg innpå narvesen og skal kjøpe ei flaske brus og en chips til kvelds filmen, og kjerringa sitter igjen ute i bilen å venter... men tror dere ho satt der når jeg kom ut igjen etter 5min?? nei da... tenkte at jaja, ho er sikkert bare ute å kjører mens jeg var inne, så jeg setter meg ned å venter, og siden høyanger sentrum ikke er så veldig stort burde ho vere tilbake innen toppen 2min... så jeg sitter der jeg, i sikkert 20, uten mobilen min og uten snusen som jeg virkelig trenger nå etter å ha nettopp greit å slutte å røyke... jævlig hyggelig...
 #359267  av inzane2012

ke25-toyoglide skrev:Hehe :lol:
sa du kjerringa, eller ekskjerringa :?:
den første :)
viste seg det at ho ikke orka og gå di 10m bort til ei vennine, så ho kjørte bilen min bort så jeg ikke såg den...
 #359308  av ad92

hehehe ;p slår ikke kvinnfolket som kjørte peppes pizza bil, parkerte midt i veien slik at jeg med lav mr2 ikke kom meg forbi uten å knuse fronten. Satt i 5 min å venta på at ho skulle komme seg tilbake i bilen slik jeg kom meg hjem :lol:

heldigvis var pizzasjåføren en ganske søt jente som synst bilen min var kul :lol: det hjalp på humøret!!
 #359427  av Sven

ad92 skrev:heldigvis var pizzasjåføren en ganske søt jente som synst bilen min var kul :lol: det hjalp på humøret!!
Heldigvis for hun ja. Juling skulle hu hatt :evil: :lol:
 #359432  av Sven

Joda, satt å tenkte det. Men kom ikke på noe bedre ord for å beskrive hva jeg føler for sånne folk som parkerer over alt :twisted:

Litt "bitchslapping" kanskje :lol:
 #359434  av Sven

inzane, må bare si at bilen din ble mye råere etter lakkjobben du gjorde :D
 #359456  av ad92

Heldigvis for hun ja. Juling skulle hu hatt :evil: :lol:
juling ja?! hva gjor en kvinne utenfor kjøkkenet?! :lol:

neida, men det er jo typisk da at disse blonde tuppene parkerer på de merkligste plasser! :)
 #359489  av Sven

Når det kommer til hensynsløse parkeringer er vel mannfolka værst.
Da spesiellt folk med dyrere biler :evil:
  • 1
  • 562
  • 563
  • 564
  • 565
  • 566
  • 1174