TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #359526  av inzane2012

Sven skrev:inzane, må bare si at bilen din ble mye råere etter lakkjobben du gjorde :D
mr292 skrev:+1...
profilbildet ble plutselig myye tøffere ja.
jo takk for det, men det er fortsatt mye oksidert lakk som jeg ikke fikk fjernet, så nå ser den liksom litt hvit flekkete ut noen plasser :) men det kom seg betraktelig mot hvordan den såg ut før... men den MÅ uansett ha en hellakkering før eller siden, har jo noen små rustflekker oppe i fremkanten av t-taka, samt frontfangeren må stippes for lakk, sprakles og forsterkes med glassfiber, og en kuk har kjørt på bakfangeren så det er sprekt av en god del lakk der...
 #359619  av Sven

Enig med begge over her. Og hellakkering selvfølgelig 8)
 #359627  av JK86

noen som veit hva timesprisen er for sas når de har flyene sine på verksted.? tenker på normale rutefly.
en på jobben som sier det er dyrere og ha bilen på verksted enn ett fly. meget mulig men høres jo ikke helt smart ut da :D
 #359654  av inzane2012

ad92, mr292 og sven: jepp, er HELT enig :) men når det kommer tid får å få på sideskjørt har jeg bestemt meg for tom's sine, syns di passer veldig bra sammen med border fronten :) og hellakkering MÅ den få uansett, så dere prater til koret om di tingene der ;)
er faktisk litt sugen på å kjøpe roguemotorsport sin utgave av borderfronten, syns den ser litt kul ut med runde lykter til blink og park lys, samt at di garanterer bolt-on, selv om jeg ikke akkurat tror på det da ;)
men så var det disse pengene da, blir vel sikkert 30k minst for hellakkering mtp di små rustflekkene som må taes og det gjør jo at lakkereren bruker lenger tid, så sikkert 5-6000 for sideskjørt, samt 5-6000 for nye sete, dør og girspak trekk...

og nye høytalere, skal ikke vere lett ;)
 #359659  av Sven

Er viktig å ha en del ting man kan glede seg til å bruke penger på :D
 #359674  av Sven

inzane2012 skrev:
Sven skrev:Er viktig å ha en del ting man kan glede seg til å bruke penger på :D
så sant, så sant :) men, tror ikke madammen ser det på akkurat samme måten ;)
Hehe, nei det er en annen sak. Men de bruker jo nok penger de også.
 #359677  av donk2k

JK86 skrev:noen som veit hva timesprisen er for sas når de har flyene sine på verksted.? tenker på normale rutefly.
en på jobben som sier det er dyrere og ha bilen på verksted enn ett fly. meget mulig men høres jo ikke helt smart ut da :D

Det kan jeg prøve å sjekke opp..
 #359779  av Sven

Audun F skrev:Er forresten glad jeg ikke kjører MR2 der jeg er nå - Pune i India :mrgreen:
Hehe, det skjønner jeg godt :D
Dårlige veier og masse gærne trafikanter :lol:
 #359794  av donk2k

donk2k skrev:
JK86 skrev:noen som veit hva timesprisen er for sas når de har flyene sine på verksted.? tenker på normale rutefly.

Det kan jeg prøve å sjekke opp..
Annslagsvis 800-1000 kr arb.timen.
  • 1
  • 563
  • 564
  • 565
  • 566
  • 567
  • 1172