TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #410952  av McLarren

Julebrus skrev:Mennesker er jo også dyr
Jepp, verdens største skadedyr... :lol:
 #411041  av ke25-toyoglide

For 2 år siden, hadde eg og kåno 1 natt heeeelt barnefri, 9mnd seinere verdens fineste prinsesse.... :D
NÃ¥ skal me snart til Piza i 4 dager aleine.... :shock:
Heldigvis har eg skore reint, så flere unger blir det ikkje..... :lol:
Håper de har roomservice på hotellet :wink:
 #411057  av Drafter

ke25-toyoglide skrev:For 2 år siden, hadde eg og kåno 1 natt heeeelt barnefri, 9mnd seinere verdens fineste prinsesse.... :D
NÃ¥ skal me snart til Piza i 4 dager aleine.... :shock:
Heldigvis har eg skore reint, så flere unger blir det ikkje..... :lol:
Håper de har roomservice på hotellet :wink:
Kan jeg bli med?
 #411063  av jacquelin

Hahaha jeg er lett med! Dårlig vant er jeg også så jeg stiller ikke så mange krav. :P Neeeeida! (stiller alltid krav) :D Jeg vil også på kjærleiksferie. Du får kose deg masse. :)
 #411072  av ke25-toyoglide

Du kunne stillt et stort krav.... det kunne eg ordna :wink:
Gleder meg til turen, kom akkurat hjem fra 3 dager i gdansk uten hu, og det er ikkje like kjekkt... :shock:
Det er noe spesielt å gå gatelangs, og å sitte på en fortausrestaurant, og se på livet (ja, damene og) med den du har valgt til å føde dine barn........
Å kunne gå tilbake til hotellet og "dyppa ann" litt, er bare en ekstrabonus :lol:
Selv om fantasien kanskje sikkert kunne innvolvert en ekstra dame med på turen, så tror eg det blir mer fredfullt med bare oss to... både for turen og etterpå.....
Stor i kjeften, men eg er nok med i det mindretallet som trives i selskap med kånå, selv etter snart 10 år....
Takk for ønsket om god tur, det tror eg ordner seg selv :D
 #411113  av Zepticon

Julebrus skrev:Endelig hælj!

Ikke glem å spis sunt i hælja også. Sjøl tar jeg en bannann 8)
154726_10150848756140993_673085992_12155838_757341115_n.jpg
Faen da, du sku sagt fra at du var medlem her så hadde vi tatt Celicaen når jeg kjørte deg hjem i mårrest....
 #411244  av Noxan8

Noe sier meg at denne tråden bør døpes om til Kjærlighets- og Sexlivet på godt og vondt :mrgreen:
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 77