TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#110808  av olemm

celicat23 skrev:Og så har jeg GODKJENT bil i garasjen igjen. Jippi. Og var ei DIGG blondine bak kassa på statoil stasjonen på kjeller. Ble flau over å kjøre rundt med vinter dekk, høyde hus fjæring, og pyse eksos.

Nei...Av sted til lakkereren for å høre pris + når han kan lakkere vingen.

Tror jeg prøvde meg på hu natt til søndag for et par uker sia...
Var vel og merke utroligt drita da, lå foran disken og kava :D ....

Men jeg lurer på om vi kan få noen flere bilder av søstra til SW20?
SÃ¥ bra ut hu ass :wink:

Ole Martin

#110821  av celicat23

olemm skrev:
celicat23 skrev:Og så har jeg GODKJENT bil i garasjen igjen. Jippi. Og var ei DIGG blondine bak kassa på statoil stasjonen på kjeller. Ble flau over å kjøre rundt med vinter dekk, høyde hus fjæring, og pyse eksos.

Nei...Av sted til lakkereren for å høre pris + når han kan lakkere vingen.

Tror jeg prøvde meg på hu natt til søndag for et par uker sia...
Var vel og merke utroligt drita da, lå foran disken og kava :D ....

Men jeg lurer på om vi kan få noen flere bilder av søstra til SW20?
SÃ¥ bra ut hu ass :wink:

Ole Martin
Forann disken og kava? Så fikk du ikke noe av hu? Må være lesbe.

Søstera til sw20? Hvor er det bilde av hu? Vet av erfaring at folk eeeeelsker når du forteller alt du har lyst til å gjøre med søstera deres. Har en kompis som har ei så utrolig DIGG søster. Alle plager han med henne. Ting som "Hadde jeg hatt 5 vodka shots, noen stearinlys, litt rolig musikk, og søstera di, da LOVER jeg deg...." slår alltid ann.

#110831  av arntkjetil

FÃ¥ se bilde av ho da?? 8) :P

#110832  av GT_rider

celicat23 skrev:
Søstera til sw20? Hvor er det bilde av hu? Vet av erfaring at folk eeeeelsker når du forteller alt du har lyst til å gjøre med søstera deres. Har en kompis som har ei så utrolig DIGG søster. Alle plager han med henne. Ting som "Hadde jeg hatt 5 vodka shots, noen stearinlys, litt rolig musikk, og søstera di, da LOVER jeg deg...." slår alltid ann.
Bilder av søstera til SW20, i en av de første sidene i denne offtopic tråden.
Alltid morro å erte folk med å si alt man kunne gjort med søstrene deres ja 8)

#110838  av Erlend

Hvordan er stemningen for å lage en tråd hvor folk kan poste bilder av kjærestene sine (ikke bilene, de ANDRE kjærestene), evt. Xene?

#110842  av sw20

ingen her som har kjangs på søstra mi uanz....

ho e prippen ass men bare å prøve se... e skal lage egg og beiken til den første som vokner opp her på en søngag å kommer ut fra rommet hennes men eit stort glis og kloremerke på ryggen..... hehe...

ho blir foresten kansje tatt opp til u.landslaget i handball no til over sommeren... skal på san talent speider cupp med rikslaget no i sommer og ho e en av kandidatane herifra,.. :shock: :shock:

heilt sykt go i mål... 8)

#110851  av Zepticon

Nå har SW20 nettopp avslørt sin store "Hvordan bli kjennt med (nesten)alle ts-ogn'ere plan"

8) 8) 8)

#110871  av arntkjetil

Erlend skrev:Hvordan er stemningen for å lage en tråd hvor folk kan poste bilder av kjærestene sine (ikke bilene, de ANDRE kjærestene), evt. Xene?
Hørtes ikke så domt ut 8)

#110909  av jumbo

Spørs hva kjærestene synes om saken :D

#110914  av Erlend

jumbo skrev:Spørs hva kjærestene synes om saken :D
Ikke sant :D Det er derfor jeg lodder interessen - er ikke så kult hvis noen legger ut bilde av dama/typen og vedkommende ikke vil ha noe bilde av seg her :? Men det hadde vært moro hvis vi slapp den problemstillingen!

#110946  av kaimagne

Juhuuu! Tilbake fra Polen, og der selges det billig optikk!! (Og vodka, men det er en annen og mer smertefull historie)

Kjøpte meg ny jaktkikkert, en 6-24x50 med IR og MILDOT-sikte, sånn ånkli sniper-sak!

Sjekk bildene nedenfor, så skjønner dere hvorfor man blir litt gira. Og til dere som ikke forstår dere på våpen og slikt, tenk på at man kan benytte denne kikkerten montert direkte på stativ blant solbadende nabojenter... ;)

På det nederste bildet, ser du 5 bilder, som er fra øverst til nederst:
Digitalkamera, 1x zoom
Digitalkamera, 3x zoom
Kikkert, 6x zoom
Kikkert, 12x zoom
Kikkert, 24x zoom

Prisen? 1300 kroner... :mrgreen: Tilsvarende i Norge koster fra 4-5000 og oppover! Blir nok flere turer til Polen med det første ja!
Vedlegg
kikkert.jpg
kikkert.jpg (322.62 kiB) Vist 994 ganger
God gammel tysk kvalitet!
God gammel tysk kvalitet!
før og etter.jpg (131.76 kiB) Vist 997 ganger

#111020  av GT_rider

Det ER billig, for skikkelig opptik koster. Flesk!! Det med kikking på solbadende jenter likte jeg, synd det er lite med strender rundt her

#111068  av Dalan

Hehe, er det ei snerten sykepleierstudine som bor i kjelleren på det røde huset der eller? :mrgreen:

#111070  av Turbotrille

Kunne ikke se noen solbadende jenter på de bildene der. :?

#111088  av celicat23

Syns jeg hører nabo kjerringene: "Nå barn, dere må passe dere for han ekle eldre mannen med rød sportsbil, som står med kikkert ut av vinduet".
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 1166