TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363254  av ArildM

Warning offensive language

Da har jeg et par forslag til deg:
- Kom i trynet på henne? :mrgreen:
- Evt prøv 2'ern (de liker det) :lol:

Det er forresten et typisk helsesøstertips at damene må tømme musa på do etter at karene har tømt seg ^^
Og få henne til å bruke noe annet en stringtruse, det ser kanskje fint ut, men etter å bodd med dame og vasket undertøyet deres ser du hvor skittne slike truser blir bare etter en dags bruk, uugh :lol: Stringtruser fører ofte til urinveisinfeksjon og andre plager i underlivet.

Jaja, ellers:
Sykt hvor mye tullete kjærringer det er på Nettbyen da, faen hvor skal en finne noen som er skikkelig da :roll:
Jaja, trenger ikke ha meg dame rett etter det ble slutt heller da.

Får heller bli Spankwire, Mr2 og Jobbing fremover til jeg finner et bra kjærringemne :lol:
 #363259  av inzane2012

ArildM skrev:Warning offensive language

Da har jeg et par forslag til deg:
- Kom i trynet på henne? :mrgreen:
- Evt prøv 2'ern (de liker det) :lol:

Det er forresten et typisk helsesøstertips at damene må tømme musa på do etter at karene har tømt seg ^^
Og få henne til å bruke noe annet en stringtruse, det ser kanskje fint ut, men etter å bodd med dame og vasket undertøyet deres ser du hvor skittne slike truser blir bare etter en dags bruk, uugh :lol: Stringtruser fører ofte til urinveisinfeksjon og andre plager i underlivet.

Jaja, ellers:
Sykt hvor mye tullete kjærringer det er på Nettbyen da, faen hvor skal en finne noen som er skikkelig da :roll:
Jaja, trenger ikke ha meg dame rett etter det ble slutt heller da.

Får heller bli Spankwire, Mr2 og Jobbing fremover til jeg finner et bra kjærringemne :lol:
altså, detta er ikke min første rodeo ;)
komme i trynet fasen er vi vist ferdig med, før så var det sug og svelg anna hver helg, og 2'ern er rimelig off limits desverre, har fått lov ett par ganger, men det var i 18-pil-og-bue føles det ut som...

ang di "hygiene" tinga, så har hu vert til både helsesøster, lege, gynekolog flere ganger, og ingen kan gi noen svar...
og hu skifter som regel alltid til hipsters av reint bomull etter hu kommer hjem fra jobb ;)

menmen, er jo en grunn til at sider som extremetube.com er oppfunnet ;)
 #363262  av inzane2012

celicat23 skrev:Dame som ikke tåler spunk... Står det stemplet DEFEKT noe sted på henne? :lol:
hehe, har spurt henne om det samme selv ;)
menmen, vi får se når hu begynner på påbygg til høsten ett lite stk unna heimen, kanskje ting blir bedre når hu slipper å se det slappe trynet mitt 24/7 ;)
 #363265  av ArildM

Haha.

Men seriøst, er det noe som DREPER et forhold så er det å være rundt hverandre 24/7, TRUST ME :|
 #363266  av celicat23

Du får legge litt mer jobb i 2'ern. Var sammen med ei som var (skikkelig) kristen (=skrudd i hue), og hun tok det KUN i 2'ern. Sikkert fordi det ikke var sex i hennes (og guds?) øyne eller noe. Gadd aldri spørre, for jeg fikk 2'ern konstant av ei tynn svensk ei med sprettrumpe. Gir skikkelig beng da om hun er defekt i toppen, når bunndelen fungerer så til de grader bra :lol:

Og 2'ern har ikke vært noe problem noen gang etter at jeg fikk erfaring nok til å skjønne greia med det.. Mange jenter vil ikke fordi de har dårlige erfaringer med andre som har prøvd, og som ikke har skjønt hva de har gjort. Det du må huske på er at hun må ville det, du må få henne skikkelig kåt og klar for det. Sleike fitta i 30 sekunder, rulle henne rundt, hive på noe glidemiddel og dytte kukken inn fungerer ikke. Jobb med henne. Sleik lenge, også ræva. En skikkelig rimjob er fin-fint. Tease kaviarstjerna utvendig med en finger mens du sleiker fitta. Få fingeren fin og våt med spytt og litt høne-saft, og jobb den *FORSIKTIG* inn i 2'ern, Langfingeren er god kandidat nr.1. Etter at hun er komfortabel med at langfingeren går inn og ut, så begynner du med litt sirkel bevegelser. Greia er å gjøre lukkemuskelen klar for større ting. Sleik og gjør alt annet du kan samtidig som det her. IKKE GLEM FITTA mens du roter med rasshølet! Hun skal være kåt når du gjør det her, og roter du ikke med fitta så er sjansen god for at hun bare ligger å spenner seg å gruer seg til at du skal tre noe i brunøye. Så sleik og bruk andre hånda til å fingre/massere. IKKE bruk fingre du har hatt i ræva hennes i fitta, det blir bare infeksjon og da blir hu IKKE mer keen på anal.

Når du har jobba en stund og ræva kjennes litt løsere ut, du kjenner at du fint kan lage litt større bevegelser med langfingeren så begynner du *FORSIKTIG* å jobbe pekefingeren inn sammen med langfingeren. Jeg gjentar: FORSIKTIG. Så jobber du med begge fingre på samme måte som med 1 finger - du gjør hun & sjokoladefabrikken avslappet og klar for mer.

Etter det så er det en vurderingssak på hvor stor kukk du har. Mest sannsynlig så er han tjukkere en 2 fingre til sammenligning, men det pleier ikke (av erfaring) og måtte begynne jobbe med 3 fingre og styre. Etter 2 fingre er ringmuskelen klar over hva som foregår, og dama kåt som ett uvær (hvis du vet hva du driver med da...)

Og før du trer inn pikken så blander du GLIDEMIDDEL inn i det hele. GLIDEMIDDEL. Ikke babyolje eller vazelin fordi du er så chickenshit at du ikke tørr å handle glidemiddel på kondomeriet i frykt for at hu bak kassa tror du er homo :lol: Smør inn tarmen og pikken. Ikke overdriv, og ikke vær kjip på mengden heller. Det skal gli helt uten hindring, men det skal ikke dryppe ut av ræva heller.

Så... 3 ting: FORSIKTIG SOM FAEN, HU MÅ (jaja... BURDE) VÆRE SKIKKELIG KÅT og *GLIDEMIDDEL*.

Med det så har jeg ALDRI hatt problemer. NEVER, EVER. Største problemet er å overtale jenta til å få prøve. Etter det er det smooth sailing, så lenge du ikke blir for iverig og kutter ut noen steg og hiver deg på for fort eller gjør noe annet dumt (som "åh, baby olje funker som glidemiddel" NEEEEEI!!!!!!)

Og husk for gudsskyld hva du har hatt i ræva hennes, for det skal ikke rett i fitta etterpå for da blir det infeksjon. Hvis hun er kinky nok til litt ass 2 mouth så går det greit og hive'n i musa etterpå, men ellers så må du planlegge med og knulle hu med kondom i ræva og så rive den av og ta hu i musa uten f.eks.

- hilsen onkel gris :lol:
 #363267  av inzane2012

trenger heller ikke leksjoner på god anal sex, da jeg har grei erfaring med det og, fikk til å gi madammen orgasme bare ved å putte den inn i 2'ern en gang, da etter ett veldig langt forspill ;)
 #363270  av inzane2012

celicat23 skrev:Noe galt må du har gjort siden du ikke får lov så mye? :lol:
hu e bare vanskelig ;) til å begynne med så sa ho at ho ville ha mer forspill, og det ho, så var det ikke så nøye lenger, så blei ho jævlig kåt av å bli kysse på halsen og sånt, så funka ikkje lenger, osv osv...
 #363273  av celicat23

Hva med sprit? Blir hun kåt i fylla? Det er i tilfelle en snarevei. Server henne taco, kebabb eller lignende og få henne SNYDENS DRITA FULL. Da trenger du ikke varme opp eller bry deg med glidemiddel eller noe for da er ringmuskelen slapp og naturen har ordnet med sitt naturlige glidemiddel: fylleræv. Tut & kjør!!

Husk og ta en dusj når du er ferdig.. Jævelig lite kult å våkne med brun skorpe på pikken dagen etterpå.
 #363275  av inzane2012

celicat23 skrev:Hva med sprit? Blir hun kåt i fylla? Det er i tilfelle en snarevei. Server henne taco, kebabb eller lignende og få henne SNYDENS DRITA FULL. Da trenger du ikke varme opp eller bry deg med glidemiddel eller noe for da er ringmuskelen slapp og naturen har ordnet med sitt naturlige glidemiddel: fylleræv. Tut & kjør!!

Husk og ta en dusj når du er ferdig.. Jævelig lite kult å våkne med brun skorpe på pikken dagen etterpå.
nope, funker ikke det heller... vi har jo vert ilag i snart 3 år, så har prøvd det aller meste
 #363276  av celicat23

inzane2012 skrev:nope, funker ikke det heller... vi har jo vert ilag i snart 3 år, så har prøvd det aller meste
Kjipers... Da er det bare igjen "rohypnol i grøten" og prøve da. Førstemann til å finne den får marsipangris...og noe i ræva :lol:
 #363278  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:nope, funker ikke det heller... vi har jo vert ilag i snart 3 år, så har prøvd det aller meste
Kjipers... Da er det bare igjen "rohypnol i grøten" og prøve da. Førstemann til å finne den får marsipangris...og noe i ræva :lol:
den har jeg ikke testa, prøve det til helga og se hva som skjer ;)
 #363279  av marlboro1310

HA-HA-HA-HA-HA-HA :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

HAR ALDRI FLIRT SÃ… MYE ETTER Ã… HA LEST PÃ… ETT SPORTSBILFORUM, EVER, EVER, IN MY LONGLASTED DIRTY MOTHERFUCKINGS LIFE.

MAHAHAHAHA :!: :!: :!: :!:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

FYFAEN SÃ… BRA!!!

"Celicat23" du er jo bedre enn Rocko Siffredi :!: :!: :!: :D :mrgreen: '

og HAHA igjen...hahahaha, herreguuuuud....genialt gutta :!:
  • 1
  • 573
  • 574
  • 575
  • 576
  • 577
  • 1172