TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #363686  av predator

celicat23 skrev:Aaaaah, god start på mandagen: vant en x-box 360 slim i en konkurranse, fett!
SÃ¥ppas ja :mrgreen: Grats :)
 #363689  av celicat23

predator skrev:
celicat23 skrev:Aaaaah, god start på mandagen: vant en x-box 360 slim i en konkurranse, fett!
Takker. Nå må jeg ta vurderingen: selge den gamle....eller kjøpe en liten flatskjerm (32") og ha x-box på soverommet også? :)
 #363690  av predator

celicat23 skrev:
predator skrev:
Takker. Nå må jeg ta vurderingen: selge den gamle....eller kjøpe en liten flatskjerm (32") og ha x-box på soverommet også? :)
Hva med å selge den gamle evt den nye, å kjøpe ps3 for penga :wink: GT5 har jo release i november :mrgreen:
 #363697  av celicat23

predator skrev:Hva med å selge den gamle evt den nye, å kjøpe ps3 for penga :wink: GT5 har jo release i november :mrgreen:
Hadde PS3 og solgte den pga jeg brukte stort sett bare x-box'en.. Men er litt tilbake på tanken om å kjøpe en PS3 igjen. Spesielt siden jeg går inn i 3 uker ferie nå. Passer bra med noen nye leker da :) Savner motorstorm litt også :)
 #363699  av JK86

LØP OG KJØP... ikke noe og lure på.. mener vi har diskutert ps3 vs xbox her inne før.... :mrgreen: med fare for og starte en ny diskusjon. :D
 #363703  av Mr_Storbrua

Drafter skrev:360 er best.. :D

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23312133

noen som har sett denne annonsen? hahahah

viewtopic.php?f=32&t=35987&start=15 den står her også :)
 #363711  av inzane2012

celicat23 skrev:
predator skrev:Hva med å selge den gamle evt den nye, å kjøpe ps3 for penga :wink: GT5 har jo release i november :mrgreen:
Hadde PS3 og solgte den pga jeg brukte stort sett bare x-box'en.. Men er litt tilbake på tanken om å kjøpe en PS3 igjen. Spesielt siden jeg går inn i 3 uker ferie nå. Passer bra med noen nye leker da :) Savner motorstorm litt også :)
nå har jo og God of War 3 komt til PS3, samt en slags "remake" av 1 og 2 med oppgradert grafikk og hele pakka :)
 #363716  av predator

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:
nå har jo og God of War 3 komt til PS3, samt en slags "remake" av 1 og 2 med oppgradert grafikk og hele pakka :)
Runda 1 til 3 forige mnd jeg.. Er sykemeldt for tiden, så dagene går stort sett til spilling... For tiden nå, er det Ninja Sigma 2 tiden går til.
Men ser virkelig fram til November, når GT5 slippes. :mrgreen:
Har vel runda 5 spill på en mnd no.. :roll:

Nytt Assassin Creed slippes også gnaske så snart (Tror det var i november det også) . Ett mere gjennomført topp spill skal man lete lenge etter.. :mrgreen: Syk bra Historie, graffikk, og underholdningsverdien er også toppers..
 #363731  av ErikG

Jo, da var det Mulle Mekk her på forumet som hadde den. Er strøken, eller var ihvertfall da han hadde den...
 #363734  av lasse

Da var BMW'n min solgt :cry:
Er noe spesielt med å se en bil du har lagt masse penger og tid ned i tøffe avgårde med noen andre bak rattet...
  • 1
  • 576
  • 577
  • 578
  • 579
  • 580
  • 1172