TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #411488  av McLarren

Har da blitt dumpa etter å ha hvert trofast og delvis tøffel i to jævla år...

Noen som vet om noe som hjelper for å få opp humøret igjen? (Vodka hjelper ikke, uansett mengde, allerede prøvd...)
 #411489  av pirkka

McLarren skrev:Har da blitt dumpa etter å ha hvert trofast og delvis tøffel i to jævla år...

Noen som vet om noe som hjelper for å få opp humøret igjen? (Vodka hjelper ikke, uansett mengde, allerede prøvd...)
2 uker i Thailand :wink:
 #411490  av Noxan8

McLarren skrev:Har da blitt dumpa etter å ha hvert trofast og delvis tøffel i to jævla år...

det som funker for min del er å samle alt du har av irritasjon å sinne mot henne å bare la alle dårlige aspekter gro mot henne, da har du ingen interesse av henne etterpå å det er lettere å gi faen å heller komme seg videre..

det funker for min del værtfall, men regner med det er vel flere som er uenige i dette å vil kalle meg en dårlig person, men cluet her er å ikke la sinnet gå utover noen, selv ikke ex'en, bare nok til at du føler du mister interessen.
 #411504  av ke25-toyoglide

For å være heilt ærlig, så tror eg ikkje det finnes en kjapp løsning på det :(
Sørg for å få DITT liv til å rulle videre.
Ikkje alle damer er like bitchy, og du treffer nok noen bedre :D
Personlig ville eg prøvd meg på nettdating. chatta med flere, til eg fant noen som var "rette typen"
(selvfølgelig ETTER eg hadde bedd Jaqueline på en date/overnatting.....) :lol:
 #411509  av 3rlend

hahahahahaahhahah :D

jeg ville gjort som noxan:P
har en kompis som gjør akkorat det samme, å han bryr seg faktisk ikke lenger etter 2 uker :P
 #411512  av ArildM

Kom deg ut, gjør ting (jeg jogget mer enn jeg noen gang har gjort, eller kommer til å gjøre i mitt liv). Oppdag hvor bra singellivet er, lær deg å trives med deg selv og se frem mot alt du kan gjøre nå som du ikke kunne gjøre før. Og for all del, ikke heng deg opp i "alt det som var bra", da dreper du deg selv. Kutt all kontakt om mulig, og kom deg videre :)

Og selvfølgelig, kjøp deg skikkelig EGOSPORTSBIL og nyyt sommeren :mrgreen: Før du vet ordet av det igjen er du bundet med lås å slå, plutselig har du barnevogn, passat og full familiepakke :lol: Selv om det var dritkjipt i starten, nyter jeg singellivet som bare fankern nå :D
 #411530  av Holger

UT Å SPØL!! :D

ellers meget enig med arild :) ikke at jeg har blitt dumpa, men har vært farlig ner å avslutta et forhold med dama mi som jeg har vært sammen med i over 4 år nå.
Det er virkelig ikke godt, men å komme seg ut å gjøre artig ting sammen med kompiser er det eneste som funker for meg hvertfall :)
 #411549  av jacquelin

ke25-toyoglide skrev:For å være heilt ærlig, så tror eg ikkje det finnes en kjapp løsning på det :(
Sørg for å få DITT liv til å rulle videre.
Ikkje alle damer er like bitchy, og du treffer nok noen bedre :D
Personlig ville eg prøvd meg på nettdating. chatta med flere, til eg fant noen som var "rette typen"
:lol:
 #411557  av McLarren

Takker for forslaga, mulig det hjelper over tid, men alt av motivasjon, håp og glede er helt borte... Vodka'n er satt bort, har lufta bilen, og gjort noe småtteri iallefall, men kan ikke si ting er noe bedre... :(
 #411564  av inzane2012

Får vere den litt ufølsomme her... Det eneste som hjelper er å slutte å syns synd på deg sjøl... Tenkt på det sånn; du er ikke den første som er blitt dumpa, og det finnes flere damer der ute, thats it. Det du må gjøre er å akseptere grunnen til at det gikk som det gikk, og prøve å finne ut om du har evt ting ved deg selv som du kan/bør endre på. Og når du har gjort det, så vil du vere klar til å gå videre

Å sitte å drikke det vekk hjelper vertfall ikke, å sitte her og sippe hjelper deg heller ikke, men får deg bare til å føle deg enda mer dårlig... Men en ting som jeg har erfart ivertfall, er at selv om det kan vere vanskelig nå, så kan det hjelpe å opprettholde en, om ikke vennlig, men vertfall en høfflig tone mot x-en din. Å gå rundt å bære på nag hjelper ikke det i det heletatt...

Men det viktigeste av alt, gjør det som DU føler passer for deg og ta det i ditt tempo, men å sitte å syns synd på seg sjøl kan jeg fortelle av egen erfaring, at det kommer du ingen vei med...
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 77