TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #364815  av ArildM

And whenever duckface is around there is allways a bunch of stupid guiodos around :lol:
 #364821  av bose

jacquelin skrev:
bose skrev::lol: Spørs det. Greit å få vite det etter alle disse år med tørke :lol:
Men spøk til revolver, jeg vil sørover igjen før jeg finner meg ei. Å få m eg no ballast her oppe er totalt utaktuelt ;)
Når hun skriker jaaaaa! så har du hvertfall gjort noe rett. :P
ArildM skrev:Drømmedama til Bose:
Bilde
:lol:
Oj! :D Det skakke værra muuliii....
som i "jaaaaaaaaaa...! tar du oppvasken idag?" :lol: :lol:
 #364826  av jacquelin

Bose: Selvsagt! :D
ArildM skrev:And whenever duckface is around there is allways a bunch of stupid guiodos around :lol:
Merkelig det der. :lol:
 #364828  av inzane2012

faen for en jævlig snørrunge fernando alonso er... sitter å ser på helgas løp i tysland, og til mer og mer eg ser av den fyren til mindre og mindre lika eg han...
 #364836  av predator

inzane2012 skrev:faen for en jævlig snørrunge fernando alonso er... sitter å ser på helgas løp i tysland, og til mer og mer eg ser av den fyren til mindre og mindre lika eg han...
Velkomen etter :lol: Synes Schumi skuffer mere og mere, men er jo ikke all verdens til bil han har heller. Så skal vel ikke forlange mere. Spent på om han fortsetter neste år da.. :roll:
Hamilton er en Mann med stor M
:twisted:
 #364845  av inzane2012

predator skrev:
inzane2012 skrev:faen for en jævlig snørrunge fernando alonso er... sitter å ser på helgas løp i tysland, og til mer og mer eg ser av den fyren til mindre og mindre lika eg han...
Velkomen etter :lol: Synes Schumi skuffer mere og mere, men er jo ikke all verdens til bil han har heller. Så skal vel ikke forlange mere. Spent på om han fortsetter neste år da.. :roll:
Hamilton er en Mann med stor M
:twisted:
men så har jo og schumi vert borte fra sporten i over 3 år, og bilene har jo gjennomgått noen store forandringer, samt fyren er lika gammal som dinosaurane nå :)

nja, jeg tror det er mye mer mellom hamilton/button vi ikke får se, f.eks så er jeg ganske sikker på at button er 2. fører for hamilton samma f... hva media og di to måtte si...

jeg syns Ferrari mye heller skulle fått inn Webber enn Alonso, Webber syns jeg er en mye mer stabil sjåfør som ikke tror han eier alt og alle, samt han og Massa tror jeg hadde passa godt i lagt i et team :)
 #364894  av bose

jacquelin skrev:Bose: Selvsagt! :D
ArildM skrev:And whenever duckface is around there is allways a bunch of stupid guiodos around :lol:
Merkelig det der. :lol:
hehe! er ikke så mye reproduksjonslyder her i gårn! :lol:
 #364901  av FireWalk

Da har jeg hatt besøk av Predator i dag, litt mekking og triksing og banning over klokka som ikke ville ut :P Men nå er iallefall boostcontrolleren hans montert :D
Måtte bare ta et bilde. Ikke hver dag det er 2 MR2er i oppkjørselen. Forøvrig alltid koselig å treffe en felles TS-OGN'er :mrgreen:
Vedlegg
Bilde1113.jpg
Bilde1113.jpg (648.93 kiB) Vist 895 ganger
 #364920  av predator

FireWalk skrev:Da har jeg hatt besøk av Predator i dag, litt mekking og triksing og banning over klokka som ikke ville ut :P Men nå er iallefall boostcontrolleren hans montert :D
Måtte bare ta et bilde. Ikke hver dag det er 2 MR2er i oppkjørselen. Forøvrig alltid koselig å treffe en felles TS-OGN'er :mrgreen:
:lol: Ja, vi sleit mere med dashbord klokka enn noe annet.. :lol:
Var koselig å treffe noen herifra ja... Blir bra å dra på tur nordover neste år da :mrgreen: Bare ikke kjør fra meg ... :roll: :lol: Hehe...
 #364921  av FireWalk

predator skrev:
FireWalk skrev:Da har jeg hatt besøk av Predator i dag, litt mekking og triksing og banning over klokka som ikke ville ut :P Men nå er iallefall boostcontrolleren hans montert :D
Var koselig å treffe noen herifra ja... Blir bra å dra på tur nordover neste år da :mrgreen: Bare ikke kjør fra meg ... :roll: :lol: Hehe...
Hehe.. kommer til å ha mareritt om den klokka noen netter fremover. Men alt i alt gikk det jo ganske greit! Og kjempegreier at det faktisk fungerer også :)
Hadde vi hatt mer tid skulle jeg vist deg litt mer av byen og kanskje tatt en matbit også. Tenkte på å få tak i AD92 her på forumet og alex også, og tatt et lite mini MR2 Treff, men får heller ta det neste gang om det er tid. Denne gangen var det montering av evc som stod på programmet :) Og neida, skal nok ikke kjøre ifra deg. He he.. Kjører vi i normal fart vil nok alle anta at du har mer guffe enn meg uansett vil jeg tro! hehe..

Måtte bare si det så ikke ad92 blir fornermet når han ser det har vært ts-ogn folk i området og jeg ikke har sagt ifra. he he..
 #364926  av predator

FireWalk skrev:
predator skrev:
Hehe.. kommer til å ha mareritt om den klokka noen netter fremover. Men alt i alt gikk det jo ganske greit! Og kjempegreier at det faktisk fungerer også :)
Hadde vi hatt mer tid skulle jeg vist deg litt mer av byen og kanskje tatt en matbit også. Tenkte på å få tak i AD92 her på forumet og alex også, og tatt et lite mini MR2 Treff, men får heller ta det neste gang om det er tid. Denne gangen var det montering av evc som stod på programmet :) Og neida, skal nok ikke kjøre ifra deg. He he.. Kjører vi i normal fart vil nok alle anta at du har mer guffe enn meg uansett vil jeg tro! hehe..

Måtte bare si det så ikke ad92 blir fornermet når han ser det har vært ts-ogn folk i området og jeg ikke har sagt ifra. he he..
Hehe. Vi får ta ett treff ja.. Hadde vært gøy det. Ålesund er jo en veldig fin by da.. Har aldri "rånet" i den, men har drukket mange halvlitere der til gjengjeld :lol: Værste av alt, er jo at jeg har jo kunna vært der lengere, da de arbeiderene på Krifast har ferie, så det er ikke kollonne kjøring der før onsdag. Men det visste jeg ikke før jeg sto å skulle betale på hjemveien da.. Typisk...
Skal prøve å få tatt en tur før vinteren kommer. :D Augusten er jo laang..hehe.

Fælt hva det bråker de rørene mine ja.. Bør skifte de før mo i rana neste år. Hvis ikke må jeg vel bruker penger på hørselapparat istedenfor motor :roll: Kommer vel ett nytt HKS anlegg i posten snart. Var litt mere behagelig lydnivå i din ja...
 #364947  av M4ts

da er første feriepilsen tatt og flere på vei :) 3uker med bare kos og skru litt :) *skål*
  • 1
  • 586
  • 587
  • 588
  • 589
  • 590
  • 1172