TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #356869  av ArildM

Sykt imponert over bildene dine i det siste.
Rart om du ikke blir snappet opp av noen som fotograf på heltid snart :shock:
 #356873  av celicat23

Takk. Hadde vært helt supert å kunne gjøre om hobby'en til levebrød. Men skal du være fotograf i norge så må du nok være litt allsidig å drive med litt av alt. Bryllup, arkitektur, portretter osv osv. Mye jeg mangler å ha prøvd.

Bilde
 #356899  av mailman1

hehe. Forsiktig med vidvinkelen :) Tenkte mest på den alfaromeoen ble helt rar fordi bilen ved siden av er lenger borte, og ble "normal" om du vil. Porschen var grei, for den var alene. Det er noe som heter kunstnerisk frihet da. Så ikke bry deg for mye med hva enkeltpersoner syns!. :D sånn som meg.!
 #356971  av celicat23

mailman1 skrev:hehe. Forsiktig med vidvinkelen :) Tenkte mest på den alfaromeoen ble helt rar fordi bilen ved siden av er lenger borte, og ble "normal" om du vil. Porschen var grei, for den var alene. Det er noe som heter kunstnerisk frihet da. Så ikke bry deg for mye med hva enkeltpersoner syns!. :D sånn som meg.!
Akkurat alfa'ene er fotografert med nikkor 24-70'n og beskjært en del, så det er ingen forvrengning og snakke om. For meg ser bilen ut akkurat som den var på treffet. Men jeg har kanskje blitt for vant med vidvinkel til å legge merke til rariteter :)

Bilde
 #356974  av lexusmann

Hva slags Porsche er det der??
 #357013  av mailman1

oh my :shock:

en kul porsche :D
 #357017  av lexusmann

celicat23 skrev:Er det ikke 914 den heter tro...?

Bilde
Bilde
Stemmer det ja... :wink: beklager hvis jeg herper tråden din Marius... :D
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 103