Da satser jeg på litt oppdateringer angående mr2en.
Er fortsatt meget fornøyd med annlegg og resten av bilen. Den gikk jo nærmere 30 mil på rudskogen uten et feilslag, untatt at dekkene ble litt for varme mot slutten og bilen måtte parkeres siden det ble så dårlig grep. Men fikk jo kjøpt gateslicks til å løse det problemet til neste år.
Bilen er nå parkert for vinteren, selv om det er litt tidlig.
Bruker all bilenergi nå på å få byttet ut impreza dieslen mot en impreza STI
Det foreligger planer om å få gjort litt med mr2 i løpet av vinteren, men dette er mest generelt vedlikehold.
Foreløbig er det følgende som skal gjøres:
-Service, bytte tennplugger og olje+filter, samt vaske KN filter.
-Nye spylerdyser da de gamle er blitt dårlige/tette.
-Nye dekk til sommeren. Pirelli P zero eller Bridgestone Potenza.
-Til våren skal bilen få seg en skikkelig detaling runde hvor den poleres opp så godt som mulig.
-Bremseservice med ny bremsevæske og nye klosser bak. De foran har holdt seg meget bra med tanke på banekjøringen.
-Interiøret skal få skinnbehandling og evt tekstil forsegling på alcantara deler.
-Vurderer også å få noen til å ta litt karosseri ting på bilen til neste år. Nordic dent skal få rette småbulker i bakskjermer og kjenner en lakkerer som kanskje kan lakke noen flater meget billig
En del av disse tingene haster jo ikke, og mye kommer jo ann på om det kommer en STI i garasjen her.

Alt som er morro har jo en tendens til å koste
Garasjen skal også pusses opp i løpet av vinteren.
Det er da snakk om å male vegger og tak hvite, få inne ca 1000w samlet med lysrør i garasjen, samt gjøre noe med betonggulvet. Enten fliser av typen fra
www.garasjegulv.no eller epoxy maling på gulvet.
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.