TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Auduns MR2 MK2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #431951  av Audun F

inzane2012 skrev:bilen der er jo blitt så flott nå at det blir jo nesten en skam å bruke den :)
Vel, jeg ser frem til å få den ferdig nå. Det har stoppet opp litt grunnet huskjøp, men håper fortsatt på ferdigstillelse i 2013 :) Kan bli tøft å måle seg mot Daniel og de andre som shiner opp bilene sine, men jeg skal gjøre mitt i alle fall! :D
 #431969  av Emil_L

Norges mest strøkne sw20 blir nok en hard konkuranse ja! Og mellom denne og Daniel sin er det nok et helvette å velge hvilken som er råest :oops: Bare wildshot, så tror jeg det kommer til å stå på dekk/felg valget for å finne den som ser best ut :P
 #432003  av inzane2012

Tror mitt valg hadde falt på denne rett og slett pga den har vert totalt nedstrippet og bygd opp helt fra scratch. Daniel sin er jo megastrøken den og, men denne tror jeg er hakket mer gjennomført, men det hakket er ikke stort :) hehe
 #432232  av Audun F

Vi får nå se... Jeg tror også at felgene kommer til å spille en stor rolle... Daniel sine ser jo perfekte ut - så det må bli no dyre greier jeg må få tak i skjønner jeg :mrgreen:

Uansett, har bestillt cat fra MR2 Ben som er 320mm, så får jeg bare pelle av grenrøret og kappe det 10 cm slik at cat passer. Skal også bytte alle sensorene som sitter på inntaket etter en god anbefaling fra Magne.

Det går tregt her, men det tar tid å pusse opp hus også gitt :|
 #432275  av DanielJ

Hahaha, sammenligner dere min bil opp mot Auduns? :lol: Min er kanskje mer strøken enn de fleste SW20 på internasjonal basis, men Audun ender jo opp med en "ny" bil når den er ferdig. Han har lagt vanvittig mye arbeid og penger i sin, å det vil nokk ha en astronomisk verdi til slutt! Nesten så jeg håper det blir en trailer queen, at den ikke får ta skade av norske veier men bare blir utstilt på messer og shows. Å hvis du Audun skulle være på et treff hvor jeg er, ikke parker ved siden av min... :roll:
 #432276  av Audun F

DanielJ skrev:Hahaha, sammenligner dere min bil opp mot Auduns? :lol: Min er kanskje mer strøken enn de fleste SW20 på internasjonal basis, men Audun ender jo opp med en "ny" bil når den er ferdig. Han har lagt vanvittig mye arbeid og penger i sin, å det vil nokk ha en astronomisk verdi til slutt! Nesten så jeg håper det blir en trailer queen, at den ikke får ta skade av norske veier men bare blir utstilt på messer og shows. Å hvis du Audun skulle være på et treff hvor jeg er, ikke parker ved siden av min... :roll:
"The Twins" :mrgreen:
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 73