TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #366024  av predator

Dobbelpost-....
Sist redigert av predator den 11 aug 2010 12:08, redigert 1 gang totalt.
 #366025  av predator

Er ikke lenge siden jeg runda både Kill Zone og alle GOW spillene. MEGET bra. Anbefales.
Holder nå på med Darke 2. Det også veldig bra.
Har forhåndsbestilt GT5 da , så venter med spenning til november nå.. :twisted:
Anbefaler iellefall å starte med nr1 på GOW. Da det hele er basert på ei sammenhengende fortelling. :)
 #366028  av mr2storbrua

Gamer.no skrev:Mafia II er like rundt hjørnet, og derfor har 2K Games lansert en spillbar demo på Steam. Den samme demoen lanseres i løpet av dagen for Xbox 360, og er ute for PlayStation Plus-kunder. "Vanlige" PlayStation 3-eiere får den i morgen.
Artikkelen ble lagt ut i går, så i løpet av dagen burde den ligge ute for de som ikke gidder å betale også. Ellers er vel torsdag den dagen som playstation Store blir oppdatert, så jeg venter frem til da med å bli irritert :P Men ser virkelig frem til Mafia 2, 1'eren er et av de beste spillene jeg har spilt...
 #366038  av celicat23

Spilte aldri mafia 1, men kan si at grafikken på 2'ern er veldig bra til å være ett sånn "åpen verden" spill. Har enda ikke giddi' og gjort det oppdraget som skal gjøres i demo'en. Bare erta på meg snuten, skutt dem å tatt maskingeværet og gått bersherk :)

Testa GOW 3 demo'en, og var ikke sånn KJEMPE imponert. Gøy spill med all den harry gla'volden som er, men.. Venter nok litt med å kjøpe det til det er billigere. INFAMOUS virket kult, må nok ha det. Og Little big planet (game of the year edition) skal bestilles (play, 18 pund). Driver å laster ned uncharted 2 demo nå. Regner med det blir handel også, spesielt siden det koster 15 pund :)
Sist redigert av celicat23 den 11 aug 2010 15:51, redigert 1 gang totalt.
 #366048  av predator

celicat23 skrev:Spilte aldri mafia 1, men kan si at grafikken på 2'ern er veldig bra til å være ett sånn "åpen verden" spill. Har enda ikke giddi' og gjort det oppdraget som skal gjøres i demo'en. Bare erta på meg snuten, skutt dem å tatt maskingeværet og gått bersherk :)

Testa GOW 3 demo'en, og var ikke sånn KJEMPE imponert. Gøy spill med all den harry gla'volden som er, men.. Venter nok litt med å kjøpe det til det er billigere. INFAMOUS virket kult, må nok ha det. Og Little big planet (game of the year edition) skal bestilles (play, 18 pund). Driver å laster ned Drake II nå. Regner med det blir handel også, spesielt siden det koster 15 pund :)
Hvor bestiller du spillene fra da?
 #366049  av celicat23

predator skrev:Hvor bestiller du spillene fra da?
www.play.com
www.thehut.co.uk

Også tråler jeg igjennom diverse norske nettsjapper som fra tid til annen har noen bra tilbud. elkjop.no, lefdal.com, elprice.no osv osv. Kjøper aldri spill til fullpris lengre, bortsett fra helt spesielle ting som jeg bare "må" ha på release dagen. Gears of war, gran turismo... sånne ting :)

Og gleder meg til motorstorm apocalypse! Ser ut som det blir fett:
http://www.gametrailers.com/game/motors ... ypse/13326

Og så skal det være med en track editor også...NICE!!

Bestilt så langt:

infamous
killzone 2
little big planet
Motorstorm
Motorstorm pacific rift
Uncharted 2

Så må jeg ha noen go'filmer på bluray.. Saving private ryan, kick-ass....
 #366055  av predator

Var endel bra der ja.
Jeg har kjøpt gjennom QXL og ebay jeg. Man kan virkelig gjøre noen scoop der også.
Betaler mellom 100 - 200 for spilla der også. Unused selvsagt :)
Siste spillet jeg betalte full pris for er vel Lego Star Wars til sønnen min :) Leeenge siden..
 #366065  av ArildM

Blææh, PS3 freaker.

Spiller litt Split Second på PC mens dere diskuterer alle spillene dere venter på 8)
 #366082  av inzane2012

ArildM skrev:Blææh, PS3 freaker.

Spiller litt Split Second på PC mens dere diskuterer alle spillene dere venter på 8)
lurer på om jeg skal ta å kjøpe meg nye star craft når lønna kommer, siden det har fått så gode reveiws :)
 #366083  av ArildM

+1 på den :)
Tenkte å laste det ned for å prøve det, men hva skjer med at alle spill plutselig er 10-20gb i dag da?
Kan ikke akkurat si det vises på grafikken :roll:
 #366101  av inzane2012

ArildM skrev:+1 på den :)
Tenkte å laste det ned for å prøve det, men hva skjer med at alle spill plutselig er 10-20gb i dag da?
Kan ikke akkurat si det vises på grafikken :roll:
hehe, er nok sikkert at spilla blir generellt sett mye større, ikke bare bedre grafikk, men mer grafikk... og laste ned spill gjør jeg ganske sjeldent nå, gjorde det mer før, men blei bare mer og mer styr og tull med spill jeg hadde lasta ned, crack'er som ikke fungerte, spill som hang seg opp under loading og saveing osv osv, så da gikk jeg like godt over til å kjøpe pc spill og ;)
  • 1
  • 593
  • 594
  • 595
  • 596
  • 597
  • 1173