Re: Resturering av mr2 aw11 85 model. spakkling og lakk på g
Legg innLagt inn:17 mar 2011 17:21
MRPETTER skrev:Blir bra dette her: )Enig!!
Men synes felgene blir litt "stusselig"
Men, mannen er ingen 19-20 åring

Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
MRPETTER skrev:Blir bra dette her: )Enig!!
Men synes felgene blir litt "stusselig"
ArildM skrev:Hva mener du med det?
Uansett, flott å se en strøken AW11 under oppseiling
Synes selv AW11 kler kantfelg i 15-16" størrelse, men akkurat det får bli opp til deg
funkyfung skrev:Skal med tiden ha andre felge rpå bilen ja, men blir ikke på en stund det da..får holde et par år disse. .) men 16 toms er maks på mk1
Fikk inn motor og senka bilen idag+ en del andre småting.
motoren ville ikke starte. den starta så vidt for å dø og ikke noe liv etterpå..så ga fan og gikk hjem
Andrepedersen skrev:sliper ned bilen med 600 maskinfunkyfung skrev:Skal med tiden ha andre felge rpå bilen ja, men blir ikke på en stund det da..får holde et par år disse. .) men 16 toms er maks på mk1
Fikk inn motor og senka bilen idag+ en del andre småting.
motoren ville ikke starte. den starta så vidt for å dø og ikke noe liv etterpå..så ga fan og gikk hjem
Hehehe
Men, en ting jeg lurte på. Når du har dellakkert slik som du har nå, må du matte ned det du har truffet på skjermene med våtslip, eller lakker du bare rett over?
funkyfung skrev:Ok, inni dører også? Må vell bruke klosse eller lignende der, pga at du ikke kommer sjikkeli til me maskin? Blir bra da:)Andrepedersen skrev:sliper ned bilen med 600 maskinfunkyfung skrev:Skal med tiden ha andre felge rpå bilen ja, men blir ikke på en stund det da..får holde et par år disse. .) men 16 toms er maks på mk1
Fikk inn motor og senka bilen idag+ en del andre småting.
motoren ville ikke starte. den starta så vidt for å dø og ikke noe liv etterpå..så ga fan og gikk hjem
Hehehe
Men, en ting jeg lurte på. Når du har dellakkert slik som du har nå, må du matte ned det du har truffet på skjermene med våtslip, eller lakker du bare rett over?
SiLvEr skrev:det som er gjort her er at alle delene er slipa klar til grunning, så når grunninga er lagt legger vi farge innvendig å rundt kantene. som du ser så er det gjort på alle delene, og på bilen er det gjort akkurat det samme. grunnet alt, for så å legge farge innvendig, på den måten er det tilslutt bare utvendig igjen når alt er kommet på bilen, slik som nå.
Det som gjenstår her nå er å klossslipe litt grovt over der det er sparklet, får så å maskinslipe det finere og finere, til man er på rundt P600-800. gjøres på hele bilen.
trenger ikke slipe noe inni dører som du skriver, da alt er lakkert og ferdig der.