Wishmaster skrev:hadde planer om å dra på august treffet, men så kom det en konvolutt fra vernepliktsverket som ødela den planenFlottså kan føre meg opp på kolonne lista, sannsynligvis henger jeg meg på med resten av gjengen her inne
@lpher skrev:*kremt kremt*urrr... hmm.. trur det bagasjerommet mitt rommer akkurat 3 bagger og thats it Im afraid? :/Om det er noen som har mulighet til å være behjelpelige med å hjelpe Bilradiospesialisten med litt bagasjeromsplass på vei opp (og ned) så hadde det vært hyggelig med en PM
elino skrev:Til dere som kommer til Trondheim på torsdag, hvor skal dere overnatte?Er en del som skal overnatte hos oss, som i fjor
Zepticon skrev:Count me innDa ble du nr 21 på lista![]()
Skal bare en snartur innom ACR, men hadde vært kult å ha noen å kjøre sammen med nordover. Håper det går greit med en annen japse enn toyota da
Zepticon skrev:Count me innja du vet.. er ikke bare du med mazda![]()
Skal bare en snartur innom ACR, men hadde vært kult å ha noen å kjøre sammen med nordover. Håper det går greit med en annen japse enn toyota da
sindrejl skrev:Han har i det minste en som gårZepticon skrev:Count me innja du vet.. er ikke bare du med mazda![]()
chris skrev:ha.hasindrejl skrev:Han har i det minste en som gårZepticon skrev:Count me innja du vet.. er ikke bare du med mazda![]()