TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#172875  av @lpher

nlight skrev:Kjører i fra Steinkjer i 3-4 tia på fredag.. Kanskje noen passerer i den tiden?
Ta deg fri i fra morran av du å no da! ...og heng deg på oss :D

#172993  av Wishmaster

hadde planer om å dra på august treffet, men så kom det en konvolutt fra vernepliktsverket som ødela den planen :? så kan føre meg opp på kolonne lista, sannsynligvis henger jeg meg på med resten av gjengen her inne :D

#173146  av chris

Wishmaster skrev:hadde planer om å dra på august treffet, men så kom det en konvolutt fra vernepliktsverket som ødela den planen :? så kan føre meg opp på kolonne lista, sannsynligvis henger jeg meg på med resten av gjengen her inne :D
Flott :D ;) Du står på lista :D

#173701  av @lpher

*kremt kremt* :) Om det er noen som har mulighet til å være behjelpelige med å hjelpe Bilradiospesialisten med litt bagasjeromsplass på vei opp (og ned) så hadde det vært hyggelig med en PM :D

#173740  av sindrejl

@lpher skrev:*kremt kremt* :) Om det er noen som har mulighet til å være behjelpelige med å hjelpe Bilradiospesialisten med litt bagasjeromsplass på vei opp (og ned) så hadde det vært hyggelig med en PM :D
urrr... hmm.. trur det bagasjerommet mitt rommer akkurat 3 bagger og thats it Im afraid? :/

#173754  av Wishmaster

mulig jeg har litt plass til overs, spørs hvor mye det er snakk om da?

#173943  av elino

Til dere som kommer til Trondheim på torsdag, hvor skal dere overnatte?

#174030  av @lpher

elino skrev:Til dere som kommer til Trondheim på torsdag, hvor skal dere overnatte?
Vi har ei 90cm seng på gjesterommet som vi pleier å reservere til Supra-eiere fra Elverum ihvertfall :D

#174095  av chris

elino skrev:Til dere som kommer til Trondheim på torsdag, hvor skal dere overnatte?
Er en del som skal overnatte hos oss, som i fjor :)

#174143  av Zepticon

Count me inn :wink:
Skal bare en snartur innom ACR, men hadde vært kult å ha noen å kjøre sammen med nordover. Håper det går greit med en annen japse enn toyota da 8)

#174162  av @lpher

Zepticon skrev: Håper det går greit med en annen japse enn toyota da 8)
Iiiiiiiiiiiik! :mrgreen: j/K Er plenty av andre biltyper som skal med kolonna oppover også..no worries :wink:

#174456  av chris

Zepticon skrev:Count me inn :wink:
Skal bare en snartur innom ACR, men hadde vært kult å ha noen å kjøre sammen med nordover. Håper det går greit med en annen japse enn toyota da 8)
Da ble du nr 21 på lista ;)

#174527  av sindrejl

ja du vet.. er ikke bare du med mazda ;)

#174647  av chris

sindrejl skrev:
Han har i det minste en som går :mrgreen:

#174789  av sindrejl

chris skrev:
sindrejl skrev:
Han har i det minste en som går :mrgreen:
ha.ha :evil:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14