TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trondheim Motorshow - 14. Mai 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#172901  av sindrejl

får ikke fiksa klar bil jeg heller så dukker nok bare innom til fots..

#172918  av @lpher

dca skrev:faen er så forbanna for det der nå... vært gøy å hatt min å der!
deler og sånt ble bestilt i gårtidlig..torsdag 18mai skal den inn å fixes! blir ihvertfall klar til våler da...
Vi får ta det igjen på Våler ja :D

#172919  av @lpher

sindrejl skrev:får ikke fiksa klar bil jeg heller så dukker nok bare innom til fots..
'yotan eller "the other one" du snakker om nå? :wink:

#172932  av sindrejl

@lpher skrev:
sindrejl skrev:får ikke fiksa klar bil jeg heller så dukker nok bare innom til fots..
'yotan eller "the other one" du snakker om nå? :wink:
the other one :P venter på pakninger fra simavik :)

#172955  av @lpher

sindrejl skrev:
Får du kvantumsrabatt hvis du handler ett helt årsforbuk da?! :lol:

#172971  av chris

@lpher skrev:
sindrejl skrev:
Får du kvantumsrabatt hvis du handler ett helt årsforbuk da?! :lol:
:mrgreen:

#173106  av tommis

MÃ¥ melde pass jeg :cry:

#173148  av chris

Har inntrykk av at det blir sinnsykt dårlig oppmøte fra Toyota-folket i morgen :(

#173157  av @lpher

tommis skrev:MÃ¥ melde pass jeg :cry:
oki..but why? :cry:

#173159  av @lpher

chris skrev:Har inntrykk av at det blir sinnsykt dårlig oppmøte fra Toyota-folket i morgen :(
Ser ikke spesielt lovende ut at folk hopper av i siste liten nei :wink: Kom igjen folkens....bilen trenger IKKE være 100% for å stille ut! :D

#173167  av @lpher

EXTRA EXTRA:

Ser ut til at de har endret åpningstidspunktet til 11:00...istedet for 10:00 som det ble opplyst tidligere...og med innsjekking av utstillere 1 time før åpning...så betyr det at vi istedet for å måtte møte 09:00...kan komme 10:00 :)

Jeg vil uansett være dær tidligere (mellom 09:00 og 10:00)...i tilfellet det er noen andre som også opererer etter det gammle tidsskjemaet :wink:

#173302  av Stiansen

Har en del bilder fra treffet.. men er ikke helt stødig på å legge ut på forumet. :oops: Noen jeg kan sende til som kan legge ut? :lol:

#173319  av Fantare

Ble da ikke så værst oppmøte læll til tross for det dårlige været vi fikk :P

#173355  av Hyperion

Ble for ambisiøst for meg å tenke på å reise opp. Hadde nok vært moro, men hadde ikke mulighet til å ta meg fri fra jobb i natt. Men en annen gang tenker jeg :) Vi får vel se noen bilder etterhvert her da!?

#173359  av @lpher

Stiansen skrev:Har en del bilder fra treffet.. men er ikke helt stødig på å legge ut på forumet. :oops: Noen jeg kan sende til som kan legge ut? :lol:
Du har pm :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10