Side 7 av 13
Legg innLagt inn:14 feb 2007 13:51
av perchr
Rått!
Legg innLagt inn:14 feb 2007 16:54
av tore 95 tt euro spec
Tevosupra skrev:Dette blir rått Tore:) Du legger lista høyt nå ,når det gjelder motorom;)
Takker!!

Are fikser biffen han serru

Legg innLagt inn:14 feb 2007 17:00
av tore 95 tt euro spec
Kilgallon skrev:Sånn motorrom kunnejge tenkt meg 
Bare å bygge det...

spare,spare og atter spare

Legg innLagt inn:14 feb 2007 17:08
av Andy_Celica
Hvor mye effekt kan du dra ut av motoren nå da tore?
Bør kunne hente litt med det oppsettet der vel?
Legg innLagt inn:14 feb 2007 17:14
av tore 95 tt euro spec
Andy_Celica skrev:Hvor mye effekt kan du dra ut av motoren nå da tore?
Bør kunne hente litt med det oppsettet der vel?
skal nok klare litt mer en orginalt ja

Litt bare

Legg innLagt inn:14 feb 2007 17:42
av James
Fet Supra ja! veldig pent motorrom må jeg si!

Legg innLagt inn:17 feb 2007 03:42
av øf
dette ser virkelig råflott ut og regner med at det blir effekt i massevis her ja

sleng gjerne ut flere bilder av gullet ditt
et par spm til Are:
mapper du på landevei el rulle? er det en ulempe å korte inn rørgate turbo-ic og ic-innsug? er det dumt å legge opp ekstra rør til luft-filter for å hindre at det står i et "varmt" motor-rom? kjører du med enkelmasse-svinghjul på din supra? kjører du med en el to bensin-pumper i serie?
og sist,men ikke minst: keep up the good work

edit: snakket med jon(jonus racing) og han mente man kunne hente ut 800hk på orginal innmat,hva tror du?
mvh øyvind
Legg innLagt inn:17 feb 2007 08:07
av tore 95 tt euro spec
øf skrev:dette ser virkelig råflott ut og regner med at det blir effekt i massevis her ja
sleng gjerne ut flere bilder av gullet ditt
et par spm til Are:
mapper du på landevei el rulle? er det en ulempe å korte inn rørgate turbo-ic og ic-innsug? er det dumt å legge opp ekstra rør til luft-filter for å hindre at det står i et "varmt" motor-rom? kjører du med enkelmasse-svinghjul på din supra? kjører du med en el to bensin-pumper i serie?
og sist,men ikke minst: keep up the good work 
edit: snakket med jon(jonus racing) og han mente man kunne hente ut 800hk på orginal innmat,hva tror du?
mvh øyvind
Hey

Takk!! Det blir mapping i dynobenk.
Det er jo bare en fordel det om rørgata fra turbo- ic og inn på innsuget blir kortere..jo bedre flow
Men unngå mest mulig krasse bend etc..Jo kaldere lufta er jo bedre er det,men husk om du skal gjøre dette ikke lag lange rør gater for å få filtere dit det er kaldere luft,da er det bedre om du bygger inn filteret der det sitter for å unngå for for mye flow tap til turbo.
Ja kjører med to walbro pumper..
Det går om ikke motoren har vært gjennom 2 verdenskriger fra før

Legg innLagt inn:17 feb 2007 09:41
av sx-4-ever
Ta bilde av hvordan du gjorde med desse 2 pumpene.. hvordan du festa de nedi tanken og hvor du plaserte t stykke

skal gjøre det samme.
Legg innLagt inn:17 feb 2007 17:23
av pmg
Ser bra ut det der ja

sitter å venter på samme manifold om dagen jeg også

hehe...
NICE

Legg innLagt inn:17 feb 2007 22:32
av supramkiv
Nice
Bodykit du gikk for da

Legg innLagt inn:18 feb 2007 12:41
av tore 95 tt euro spec
Legg innLagt inn:21 feb 2007 00:14
av pmg
et lite spm bare.. hvor i svart svingende har du gjort av beholderen til servoen.. får ikke plassert min jeg.. hehe.. driver å skal ha i innsuget mitt nå om dagen

Legg innLagt inn:21 feb 2007 14:16
av Kilgallon
pmg skrev:et lite spm bare.. hvor i svart svingende har du gjort av beholderen til servoen.. får ikke plassert min jeg.. hehe.. driver å skal ha i innsuget mitt nå om dagen 
Kanskje han droppet hele servoen

Legg innLagt inn:21 feb 2007 14:39
av pmg
tviler på det gitt.. hehe ser røra forsvinner under mot sikringsboksen der da.. så kan vel hende den er der et sted.. men har nok planer om å flytte hele boksen jeg og kjøre røret rett ned fra innsuget jeg..
et annet spm som dukket opp i dag da.. den plata som sitter under tomgangs regulatoren i gamle innsuget er jo for stor til det nye.. hva gjorde dere her?