TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil Rudskogen?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#186264  av sindrejl

sleeper skrev:forundrer meg ikke!

bare så synd at de fleste er der pga festen og ikke bilene... :roll:
det og prisene er grunnen til at jeg ikke drar. men dukker sikkert opp på bilmekaniker treffet!! :D

#186265  av CelicaTurbo

sleeper skrev:forundrer meg ikke!

bare så synd at de fleste er der pga festen og ikke bilene... :roll:
Det er derfor vi gleder oss til Japsetreff ;)

#186269  av Fred

sindrejl skrev: men dukker sikkert opp på bilmekaniker treffet!! :D
Er ikke det avlyst a??

#186311  av gnmfr

sleeper skrev:drar innover ved 5 tia på natt til lørdag..
Blir kanskje kjørans i følge da ;) Tar du ferja? tunellen? eller rundt? Lurte litt på å ta tunellen vi, regner med at det er temmelig mye kø på ferja :P Du har vel litt mer erfaring der ;)

#186313  av sindrejl

Fred skrev:
sindrejl skrev: men dukker sikkert opp på bilmekaniker treffet!! :D
Er ikke det avlyst a??
jo er visst det.. :(

#186333  av sleeper

gnmfr skrev:
sleeper skrev:drar innover ved 5 tia på natt til lørdag..
Blir kanskje kjørans i følge da ;) Tar du ferja? tunellen? eller rundt? Lurte litt på å ta tunellen vi, regner med at det er temmelig mye kø på ferja :P Du har vel litt mer erfaring der ;)
er som regel ikke noe særlig kø på ferja hvis du er der til en av de som går FØR 07.00!
blir ferje på meg.. funker helt greit:-) :D

skal si ifra når jeg vet sikkert når jeg drar.. :wink:

#186397  av tommis

Hmm, noen som har en ekstra billett til utstillinga som de plutselig ikke trenger!?

Mulig jeg tar en hopp på tur med Supra'n. Det skjer ikke noe i helga likevel....

(eller noen som kan møte meg nede i veien slik at jeg kan få lånt en?) :wink:

tjihi, sniken....

#186473  av cappuccino

lurer fortsatt på det samme selv,, går det ikke ann å kjøpe det i morgen heller ? er det for sent da? det står jo utstilling betales på rudskogen, men det gikk ann å bestille for det :| trodde ikke det jeg.
nylakkert og satt på ny styling på bilen og sånn , så har lyst å få den inn :P

#186496  av BT-GTI

lurte på om man skal betale for utstilling og for campen? skjønte ikke helt den lista på gatebil..

man må betale for inngang, bilen, utstilling (så den ikke føler seg ensom med alle volvoene), "camping" (pressening til å sove ut alkoholen),

#186508  av Neemi

De som ikke har meldt seg på og fått utstillingspass fra gatebil slipper heller ikke inn på utstillingen og må benytte seg av vanlige parkeringsplasser.

Det vil bli kontrollert at man har utstillingsbevis når man kommer inn.
Man kan velge om man vil betale via billettservice/posten eller om man betaler når man ankommer.
Uansett må man ha utstillingsbeviset for å stå på disse plassene.

#186514  av gnmfr

Neemi skrev:De som ikke har meldt seg på og fått utstillingspass fra gatebil slipper heller ikke inn på utstillingen og må benytte seg av vanlige parkeringsplasser.

Det vil bli kontrollert at man har utstillingsbevis når man kommer inn.
Man kan velge om man vil betale via billettservice/posten eller om man betaler når man ankommer.
Uansett må man ha utstillingsbeviset for å stå på disse plassene.
Hva legger du under meldt seg på? :? Har fått utstillingsplass, men har ikke gjort noe mer enn det...

#186549  av Neemi

Med meldt seg på mener jeg å ha registrert seg på gatebilsiden og fått utstillingspass fra de. (dette gjelder selvølgelig kun de som skal stille ut eller kjøre, dersom du bare skal dit for å kikke er ikke dette nødvendig.)
Fullstendig liste over de som har fått utstillingsplasser ligger ute tidligere i denne tråden.

#186566  av sleeper

drar ca kl 5 i morra tidlig fra gulset jeg.. satser på og rekke første båt over.. 8)

#186602  av gnmfr

sleeper skrev:drar ca kl 5 i morra tidlig fra gulset jeg.. satser på og rekke første båt over.. 8)
Kjører over siljan? Møtas å kjøre i følge kanskje, så veit jeg hvor jeg skal :lol: Skal hente en fyr på gulset rett før 5 i morra tidli ;) Du får sende en mel eller ringe på 93457329 hvis du ikke er forferdelig tidli ute eller no sånt ;)

#186625  av Rollaole

Kommer på søndag... :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8