TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#221594  av GhostRider88

Jeg lurer på åssen dere stiller dere til tanken på å sette på noen toyota dekaler... Det er ikke snakk om store greiene, men tenkte å feste TRD, og Twin cam merke under speilet på hver side, og MR2 merket på døra over lista på hver side. Alle merkene er i sølv metallic. Syns det passer best på svart bil ;) Noen som har veldig baktanker på med å sette på disse? de er allerede kjøpt, men har ikke satt dem på enda. Det kommer til å bli gjort ordentlig i hver fall.

setter pris på innspill :)

De er kjøpt på http://www.dekaltrim.nu

er disse merkene bare i sølv metallic.
Vedlegg
3599.gif
3599.gif (2.35 kiB) Vist 4743 ganger
2339.gif
2339.gif (1.82 kiB) Vist 4743 ganger
2338.gif
2338.gif (1.44 kiB) Vist 4743 ganger

#221635  av BrennaRacing

Nei...Ikke sett på fler meker...Ta heller å fjern de du har fra før...Less is more er det visst noe som heter :D

#221639  av GhostRider88

BrennaRacing skrev:Nei...Ikke sett på fler meker...Ta heller å fjern de du har fra før...Less is more er det visst noe som heter :D
jeg har ingen fra før ;) Var egentlig veldig bestemt på å sette på merkene, men etter at jeg har sett nærmere på saken så er jeg redd for at det skal bli stygt... hadde ikke vært særlig gøy om det ble misslykka, men på den andre siden så er det jo bare å fjerne de igjen med lim fjerner.....

Syns jo det ser litt kult ut å da :P

Her er et bilde som jeg har hatt som inspirasjon. Mener at jeg vil feste de under speilet slik som på bildet.

og for å si det med en gang, så er det ikke snakk om over kill :P
Vedlegg
mr21_198.jpg
mr21_198.jpg (25.1 kiB) Vist 4725 ganger

#221641  av James

Men så er jo den MR2en du viser bilde av fult TRD styla og gjort mye med ellers. Sikkert også en turboutgave med mye hk og gromdeler også. Nei Jeg ville ha gått uten klistremerker :wink: Og heller brukt penger på for.eks hvite blinklys forran og på siden, andre baklykter. Gjør veldig mye utsende og får den til å se nyere ut mener jeg
Sist redigert av James den 08 feb 2007 18:11, redigert 1 gang totalt.

#221642  av GhostRider88

det er vell ikke noen som hadde giddi å satt på merkene i photoshop? har ikke det programmet selv... Hadde satt utrolig pris på det.

Flere med innspill? eller tips til hvordan det i tilfelle kan bli vellykket. ?

#221697  av Mr2Even

Visst du må sette det på anbefaler jeg å sette det på sideruta bak eller hnder motor lokket.. :wink:

#221701  av turbokjell

Er jo din bil da, kan bli kult med merker, men synes det er penest når de er så tilnærmet bilens farge at de nesten ikke synes, å gjerne matte ikke blanke. Det synes jeg er stilig. Men klin til sett de på, blir ikke lim rester en gang, på så kort tid.

#221809  av GhostRider88

vurderer veldig sterkt å sette de på, men er det som turbokjell sier at det ikke blir noe lim-merker om jeg tar de av igjen? evt det er vell bare å fjerne lett med avfetting eller noe lignende....

skal prøve å modde et bilde selv med merkene på bildene så dere får se sånn ca hvordan det blir.

#221810  av turbokjell

sitter de på i kort tid har jeg vondt får å tro de etterlater seg noe lim

#221812  av BrennaRacing

Bare sett de på, men ikke press no særlig på merket...Sett det fast sånn at det akkurat henger der..Så ser du hvordan det blir..Liker du det så klemmer du det fast, og liker du det ikke så er nok ikke søplekassa så langt unna :lol:

For å fjerne lim burde du bruke Sitrusrens...Funker som fjell :D

#221815  av GhostRider88

turbokjell skrev:sitter de på i kort tid har jeg vondt får å tro de etterlater seg noe lim
tenker det samme selv, og om det skulle bli noe lim igjen så er det sikkert bare å fjerne med avfetting.... eller er jeg helt på jordet her nå?

og når jeg evt skal sette de på, hva må jeg gjøre av forarbeid der hvor jeg skal feste merkene? noe mer enn avfetting ?

#221817  av turbokjell

citrius er bra det, men bruk polish papir ikke tørkepapir, er litt grovt. Så blir lett riper.

#221820  av GhostRider88

turbokjell skrev:citrius er bra det, men bruk polish papir ikke tørkepapir, er litt grovt. Så blir lett riper.
jepp skal huske det ;) da blir det nok et forsøk til våren. Kommer til å legge ut nye bilder da. og samtidig av det nye mediasenteret mitt som jeg skal montere.

#222502  av GhostRider88

nå har jeg modda litt i photoshop og festet merkene der jeg sånn ca skal ha dem. TRD og twin cam merket er en del mindre i virkeligheten, men jeg kunne ikke ta de mindre siden de da nesten ikke syntest.

Hva syns dere?
Vedlegg
03022007_002_.jpg
03022007_002_.jpg (177.45 kiB) Vist 4389 ganger

#222510  av James

hmm...ikke for å være noe negativ GhostRider88 ,men syns bilen er mye finere uten! Om du absolutt skal klistremerke kan du evt. sette på TRD merke i siderutene bak eller få tak i ts-ogn klistremerke som kan settes på istedenfor ett eller annet sted. Så får vi litt mer profilering og klubben også :)

edit- som sagt før. Bruk heller pengene på hvite blinklys forran og på siden. Hadde tatt seg mye betre ut! Evt. også sett vekk de pengene til en Turbomotor istedet :wink:
Sist redigert av James den 13 feb 2007 13:45, redigert 1 gang totalt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 102