Har fått gjort litt i helga, hele anlegget er på plass, er ferdig innspilt og justert nogenlunde inn, det spiller bra for å si det slik

Litt øresus er bare sunt det, er det ikke
Har også koblet ferdig ekstra el.nett forover og bakover fra dashbordet, slang med 24ledere bakover til div fremtidig
Alarmen er oppe og går igjen, noen småfeil, men litt feilsøking må man vel regne med...er ganske tydelig at jeg har bytta om 2 ledninger ett eller annet sted
Instrument panelet er gjort ferdig, skal bare bytte alle pærene før jeg setter det inn igjen. Måtte åpne det for å ta igjen litt hastverksarbeid fra i sommer

Har også satt inn 9stk dioder i dette, hvite når de er av og røde når de tenner. Disse skal brukes til å overvåke viftene, knock, den ekstra bensinpumpa, temp i innsug, alarmen og andre ting jeg kan ha bruk for
Lagt opp nytt til instrumenter i midtkonsollen og neon, ja selfølgelig blir det neon i bilen, i fotbrønnen og under setene
Har også støpt om midtkonsollen, tettet de to midterste luftelukene, samt halve din åpningen over spilleren. Må jo ha plass til litt utstyr der
Orker ikke begynne å overføre og legge ut bilder nå, så jeg tar det i mårra...
Nesten så jeg gleder meg til i mårra, så jeg kan slappe av litt igjen

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com