TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Den store "bilde av seg selv pÃ¥ byen" trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#226660  av Kilgallon

Andy_Celica skrev:
Kilgallon skrev:
FireFox skrev:off topic: <---- skal på metallica konsert i juli :D
Har de billettene blitt lagt ut for sang ennå da?
De solgte 35000 biletter på 1 time, så de er lagt ut og er nå vanskelig å skaffe :D
Trudde dem ikke var lagt ut ennå se, men da blir det nok dårlig med konsert på meg iallefall, men er ikke noen krise siden jeg ikke viste når de ble lagt ut for salg en gang.

#226746  av FireFox

Hehe, bilettene ble utsolgt på 2 timer :)
Hvis du stiller opp utenfor så får du sikkert kjøpt en bilett for et par lusinger :lol:

#226763  av Rollaole

Mere OT:
Noen skal på snoop og diddy konsert på mandag?? :)

#226937  av lexusmann

Angående Metallica, så hørte jeg på lokalradio'n at det var noen som ville selge billetter, de sa et tlf. nummer, men kommer ikke på det nå...
Hvis jeg hører med radioen, og får nummeret, kan jeg videreformidle det hvis noen er interessert...

#226949  av Kilgallon

lexusmann skrev:Angående Metallica, så hørte jeg på lokalradio'n at det var noen som ville selge billetter, de sa et tlf. nummer, men kommer ikke på det nå...
Hvis jeg hører med radioen, og får nummeret, kan jeg videreformidle det hvis noen er interessert...
Det kan du jo, men tipper at de billette åsså blir borte ASAP!
 #228519  av Mr2Kamilla

fannt ingen fra byen. ,men at par fra vors/nach..hehe
Vedlegg
MÃ¥tte bare ha dette med,, bestevenninnna mi og noen kompiser.. &amp;quot;naugthy nurse&amp;quot; og sailor boys,,hehe
MÃ¥tte bare ha dette med,, bestevenninnna mi og noen kompiser.. &quot;naugthy nurse&quot; og sailor boys,,hehe
DSC00744.JPG (52.56 kiB) Vist 1072 ganger
Vernebrilla e vekti på nyttårsaften....
Vernebrilla e vekti på nyttårsaften....
DSC00140.JPG (26.39 kiB) Vist 1072 ganger
Grepa tak i drinken og...? på vors..
Grepa tak i drinken og...? på vors..
DSC00135.JPG (31.32 kiB) Vist 1072 ganger

#228530  av Kilgallon

Vernebriller på nyttårsaften er ingen dum idè :wink:

#229495  av Mr2Kamilla

Hehe, nei var ikke det.. rakettoppskytinga tok litt av, så de kom godt med.. hehe :wink:

#229498  av Matsern

Hehe, får vel slenge meg på bølgen.

Bildet er tatt siste kvelden i militæret ca klokka 4 på natta på et hotelrom i Bodø-by (Ja, jeg sto på oppstilling mårran "etter" kl 7)

Vi fikk "lønna" den dagen, som var på hele 1500,- og bildet er tatt etter at de 1500 var brukt på B-52 shots og Lime-drinker i baren på Rock-Cafe eller hva det nå het. :roll:

Det skal også legges til at jeg rakk både å sove og spy (jeg hadde heldigvis ikke vaskedag dagen etter så jeg la meg bare til å sove igjen) (han som hadde vaskedag var någet grinete når jeg våkna og han hadde tørka delvis stivnet spy i 2 timer) før oppstilling.

Det må også legges til at merket jeg har på nesa var etter at jeg tok i mot en kork som noen knipset i min retning.
Vedlegg
fylla.JPG
fylla.JPG (21.27 kiB) Vist 994 ganger

#229542  av milcom

må vel hive meg med her jeg og:P
Vedlegg
*KREMT KREMT*
*KREMT KREMT*
DSCN1703.JPG (31.16 kiB) Vist 978 ganger
Stor sjarmøren? ;S
Stor sjarmøren? ;S
DSCN1472_edited-1.JPG (38.43 kiB) Vist 979 ganger
Forspil før Parken festivalen:)
Forspil før Parken festivalen:)
Bilde068.jpg (35.22 kiB) Vist 979 ganger
kameraet e ikke like lætt å forstå sæ på i fylla:P
kameraet e ikke like lætt å forstå sæ på i fylla:P
Bilde010.jpg (33.13 kiB) Vist 978 ganger

#229624  av Andy_Celica

Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd det du prøver å gjøre med han typen med ho dama du hadde på fanget på bildet over. :roll:

#229647  av milcom

hehe.. ja det hadde kansje vært en bedre ide :lol: Kan vel prøve å unskylde meg med det at jeg drakk 1 liter vodka på vorspilet før jeg for på byen:P Gikk ikke veldig lenge før jeg ble kastet ut fra discoteket for å si det sånn:P

#229796  av FireFox

Andy_Celica skrev:Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd det du prøver å gjøre med han typen med ho dama du hadde på fanget på bildet over. :roll:
hehe ditto :lol:

#230183  av Kilgallon

Andy_Celica skrev:Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd det du prøver å gjøre med han typen med ho dama du hadde på fanget på bildet over. :roll:
:wink:

#230199  av aneriks

godt poeng 8)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8