Ivar skrev:Takk for at du er villig til å hjelpe, tar det imot med en stor takkSunnygill skrev:Hei,Ok comeback.
Ja jeg er sønnen til Gill.
Så det var mye diskusjon rundt bilene våre.
Når det gjelder den bilen som dere påstår er 92 mod eller rundt der, så går vi etter det som står i vognkortet. Det er mulig vi også har blitt lurt av de som vi har kjøpt av, men det står klart og tydelig på vokgnkortet om hvilken modell der er og rammenr. Jeg regner med at alle stoler på opplysningene som står fast i vognkortet, folk går ikke rund og spør om hvilken modell eller andre opplysninger når det står i vognkortet. Vi ser alltid på voknkortet før vi kjøper bilene. Det kan stemme at det er en overliggende modell. I de gamle tyske vognkortene står det tydelig når modellen er lansert, når den har kommet til landet og når den har blitt førstegangs registrert. Det står det ikke om i de nye.
Jeg skal legge ut en kopi av vognkortet snart som mulig, (har glemt den på jobben)![]()
Det dere snakker om at han surrer litt, kan godt være pga. at han bare er aleine, og da blir det litt for mye å ta seg av på en gang. Jeg og broren min hjelper han når det er mulig (går på skole, og da blir det litt vanskelig).
Så også at dere klager litt over km standen på bilene. Vi gidder ikke å kjøpe biler som ser ut som vrak og som har gått mye, og selger det her i Norge. Det er ikke noe problem å få tak i biler som har gått lite når man har kontakter i Tyskland og hvis man googler litt på nettet!
Jeg sier bare "JUST FUCKING GOOGLE IT"
Når dere klager på at han stammer, vil jeg heller be dere om å tenke på hvor vanskelig han har det![]()
Tenk deg at du ble født slik da, så skulle jeg stått face to face og si masse dritt til deg at du stammer, eller om du er født med en misshandla arm eller hva det måtte være, hadde du vært glad om andre mobba deg? Hva om faren din var slik da?, hadde du blitt glad av å lese om at stammer? eller hadde du også blitt lei og forbanna? TENK DEG OM FØR DU SIER NOE OM DET, ER SØNNEN HANNES OG TÅLER IKKE SLIK PISS PREIK PÅ FORUMET![]()
Er det noe mer dere lurer på, så spør i vei. Skal svare dere på det jeg kan!
Dere i Gill-familien må sette dere litt inn i hva som er revisjon 1, 2, 3 og 4 innenfor sw20-karosseriet som dere har importert så mange av.
Forskjell i bremsedimensjon, forskjellige motorer, kosmetiske forskjeller og lignende har en del å si når man kjøper MR2.
Tidligere forhandlere som har spesialisert seg på MR2 i Norge har hatt litt frynsete rykter.
Som du ser her så er det en eller to som ikke har bedre å gjøre enn å lynsje folk på nettet selv om de tydeligvis ikke har kjøpt bil fra faren din...

Det er ikke lenge sida vi startet å importere disse bilene, så kan heller ikke like mye som dere her på forumet

Men nå siden jeg vet litt mer, så skal jeg prøve å få litt mer orden i dette:-)
Sunny Gill