Re: Starlet KP61 aka. Sølvpilen aka rustholken :P
Legg innLagt inn:20 jul 2009 07:49
tojo skrev:Ferie ja... I wish.var da voldsomt til jobbing i "ferien" , jeg tror denne bilen blir en skikkelig lækkerbisk
Snope felger,motor osv...



Toyota Sportscar - Owners Group Norway
http://www.ts-ogn.no/phpBB3/
tojo skrev:Ferie ja... I wish.var da voldsomt til jobbing i "ferien" , jeg tror denne bilen blir en skikkelig lækkerbisk
Snope felger,motor osv...
ArildM skrev:Hvor handler du fra japan da, og hvordan ble frakten?Yahoo Japan. Frakten ble vel 39000yen, som var mer enn jeg håpa (men uansett greit å vite ca hvor landet ligger, hehe)
David skrev:ser ut som et morro prosjekt, stå på!Bakaksling lengden blir overaskende nok 40mm *lengre* enn den orginale kp61 akslingen (målt fra tupp av splines til anleggsflaten i motsatt ende). Bakaksling blir orginal U-kode (6"), men med TRD 2-veis LSD og 4.3:1 sluttutveksling. Herjer og spinner ikke personlig, og utifra ryktene fra folk som har kp61 løpsbiler nedi Kiwi-land er det diffen som er svakeste punkt og TRD diff er vesentlig sterkere så tror personlig det skal holde til mitt bruk. Gjør det ikke det, så får jeg oppgradere når den tid kommer
men hvordan blir lengden på mellomakselen kontra den originale hvis du ser bort ifra splines?
hva slags bakaksel har du tenkt å bruke? den originale tåler jo absolutt ingenting
bruker du T3 motorfester eller har du lagd selv? hvis du har lagd fester selv hvor nærme torpedoveggen sitter motor?
får du ikke plass til hydraulisk clutch hvis du bruker en pumpe med ekstern beholder?
Lørnings skrev:Nå er jeg vel altfor seint ute, siden du snart er ferdig med å bygge om til wire..men på volvoen min så går det bare en slange fra bremsevæskebeholderen på hovedsylinderen ned til masterpumpa til clutchen..så det tar veldig lite plass. (Hvis det var plass som var problemet..?) Egentlig bare et tips hvis du kunne få bruk for detJepps, du er for sein!![]()
Ellers tror jeg bilen blir vanvittig morsom!Så hold oss oppdatert