TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 89 mr2 targa SC!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #311515  av ArildM

Mener at lyktene gir et bedre inntrykk av bakenden på Mk1, selv om det medfører til en del "kreative" løsninger i forhold til skilter.
Blir vel til syvende og sist en smakssak, er selv kjempefornøyd med utseendet til bilen min, selv om det mangler en diskret spoiler bak. Og er minst like happy for å ha noe veldig få andre har i Norge (mtp stylinga som står på osv.) PS: Firmareklamen skal av, har fått meg ny bruksbil :)

Beklager om bildet er stort, har 10mbit begge veier her og orker ikke resize.
Vedlegg
IMG_4908.jpg
IMG_4908.jpg (3.64 MiB) Vist 1276 ganger
 #311522  av ure

ArildM skrev:Mener at lyktene gir et bedre inntrykk av bakenden på Mk1, selv om det medfører til en del "kreative" løsninger i forhold til skilter.
Blir vel til syvende og sist en smakssak, er selv kjempefornøyd med utseendet til bilen min, selv om det mangler en diskret spoiler bak. Og er minst like happy for å ha noe veldig få andre har i Norge (mtp stylinga som står på osv.) PS: Firmareklamen skal av, har fått meg ny bruksbil :)

Beklager om bildet er stort, har 10mbit begge veier her og orker ikke resize.
ArildM: Bildet ble helt fint på min maskin :) Men liker ikke helt de kantete linjene på US modellen sine baklys bare :? Ser ut som de røde lysene er lengre ute enn blink/ryggelys + at det ikke er fint med den små plassen til skiltet.... Er enig i smak og behag og det der mennn... :|
 #311523  av mr2pondus

ure skrev:Flott bil du har der,men..... er det bare jeg som ikke liker US baklys på mk1er :?: :?: Syns ikke det er pent i det heletatt, så om alle som har det kunne være så vennlig å få på "norske" bakklys ville jeg være takknemlig :lol:
Forskjellig smak øker bare mangfoldet.Jeg digger de lyktene.
Bilen føles mer kompakt,og ikke så spinkel som med de vanlige lyktene.
 #311526  av ure

mr2pondus skrev:
ure skrev:Flott bil du har der,men..... er det bare jeg som ikke liker US baklys på mk1er :?: :?: Syns ikke det er pent i det heletatt, så om alle som har det kunne være så vennlig å få på "norske" bakklys ville jeg være takknemlig :lol:
Forskjellig smak øker bare mangfoldet.Jeg digger de lyktene.
Bilen føles mer kompakt,og ikke så spinkel som med de vanlige lyktene.
Beklager OTen her men vet jeg har mest rett her.... :lol: :lol:
 #311531  av mr2pondus

dør2.jpg
dør2.jpg (551.52 kiB) Vist 1262 ganger
Slenger ut noen flere bilder jeg hadde liggende.
basser2.jpg
basser2.jpg (421.03 kiB) Vist 1262 ganger
dør1.jpg
dør1.jpg (430.42 kiB) Vist 1263 ganger
hvite blinkere2.jpeg
hvite blinkere2.jpeg (7.63 kiB) Vist 1609 ganger
short og ny lable.jpg
short og ny lable.jpg (394.31 kiB) Vist 1273 ganger
 #311575  av mr2pondus

:D :D Da er det bare å glise!! Jeg er lovet stolene på tirsdag!!
 #311713  av mr2pondus

Da var stolene på plass :D :D :D :D
Dette kan jeg leve med! Dørpanelene bli av samme lest.
stol1.jpeg
stol1.jpeg (11.28 kiB) Vist 1532 ganger
stol2.jpeg
stol2.jpeg (11.25 kiB) Vist 1536 ganger
stol3.jpeg
stol3.jpeg (8.95 kiB) Vist 1537 ganger
stol4.jpeg
stol4.jpeg (9.81 kiB) Vist 1540 ganger
 #311780  av ArildM

Så hærlig ut, blir bra å få dørtekkene i samme stil.
Skulle gjerne ha byttet ut "bestefarfilten" på mine dørtrekk :mrgreen:
 #311786  av Amund

Eg er enig med deg :roll: Men kan på sett og vis skjønne det og, er jo alltid litt meir stas å ha noko få andre har :wink:
 #314515  av mr2pondus

Jeg tok turen til trangsynet i går for å høre ang skilter til US lyktene og senkesettet.
Det utviklet seg til den rene symfonien for oss bildillere. :D :D
Skilt av typen stort/høyt,var intet problem å få. Det skulle ikke TRD senkesettet heller by på mente en av de "høyere" herrer.
Han hadde vært borti TRD før på andre modeller.
Da er det bare å glede seg til sesongen!
 #314528  av ArildM

Unnskyld meg men fy f*** før et jæv** møkkasystem :roll: Da jeg var innom BT og spurte om å få skilt som passet ble jeg nermest jaget på dør...

Kan du be de kara du fikk tak i å lage et ark der det står bekreftet at du har US lykter og lite skilt bak? Tar gjerne imot papiret på at TRD er greit, siden jeg regner med at det er like stor lotto sannsynlighet for at du treffer på rette folka ang dette også :roll:
 #314532  av mr2pondus

Jeg rekna med at dette ville skape lyd. :lol: Det dreier seg ikke om de små skiltene. De får man kun beholde under tvil,hvis man fikk dem før 01.10.08. :?
Men vi får skvisa inn det store firkanta i mellom lyktene.( Se autofil program 3 vår 2001)
Der er det en hvit SC,som har det skiltet. Alt er bedre enn at det må henge på halv 3 å dingle i bakken bak.
Senkinga mente han skulle gå greit. jeg sa at toyota Arendal ikke ville gå god for at de var ekte.
Da svarte orakelet at det hadde de gjordt før.

Men det stopper ikke der. Jeg nevnte en SC ombygging og at jeg fra før hadde forkasta det,pga godkjenningstrøbbel.
Da sa han at bare man klorte ned en "søknad" i forkant,ville det hele være myyyye lettere.
Denne kunne gjerne være håndskrevet,og kun inneholde det aller viktigste info.
Fikk man et JA på den søknaden,ville det ikke være problem å få en 4agze til på veien!

Skriver mer siden. GRAVID KONE VIL HA DATA! :shock: :shock:
 #314587  av ArildM

Du blir min nye gud om du får til alt dette, må virkelig ha møtt på rette folka du da :!: :D Har ikke noe i mot stort us skilt, bedre enn løsningen jeg har nå uansett :wink:
 #314647  av mr2pondus

Jeg skal i allefall ha skilt og godkjent senk. Resten får vente leeeenge.
GÃ¥r med planer om hussalg og dernest bygging.

Jeg får ta på meg ei munkekutte og starte Pondusismen.Høres ut til at jeg har et medlem :twisted:
Gir videre lyd fra meg når jeg har fått dyret ut av hiet.
 #314706  av ArildM

Haha, er ateist men Pondusismen høres ut som en fin ting :mrgreen:
Blir aldri helt enig selv om jeg vil ha SuperCharger eller Blacktop, men men, får se etter hvert.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9