TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Espen's Corolla [Stanced]

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #322035  av Espen-S

Espen-S skrev:Da er det en liten oppdatering for hva som skjer med bilen videre:
-Lakkering
-Nye Stoler
-Nye Bremser
-Turbo Oppgradering
-Justerbart senke sett
-TSW Felger
-Oginal Spoiler
-2.5 '' anlegg hele veien

K-Sport Justerbare dempere blir benyttet. Samt. K-sport Bresekit.

Bilde

Bilde

Sports Stoler Fra RaidPower.

Bilde

kommer mere ettervert :)
Etter å ha tenkt og stussa på lakk valget, falt jeg tilbake på at bilen forblir hvit. Blir muligens en sort og rød stripe på siden a bilen (Lik felgene jeg skal ha) Så da blir det ny hvit lakk i løpet av mai :)

Så blir det ikke setene på bildet, men 2 stk bøttestoler med 4 punkts belter :)
 #322251  av lexusmann

Du mener alvor du Espen!!! :D
 #322254  av Espen-S

Nå er det tid for spesiell og sjelden Corolla på veien vettu!!! :D

Blir artig å få de nye bremsene :twisted:
 #322259  av ErikG

Har du bestilt turbo og fått den enda?
 #322932  av ErikG

Er du interresert i noen 4e-fte stempler og råder? Skal bytte mine til smidde så har til salgs om du er interresert. Da får du riktig kompforhold om jeg ikke tar helt feil.
 #323198  av Espen-S

Takker :D Blir Bøtte stoler i stede for justerbare. (Er så lei av å gli frem og tilbake i sete når jeg svinger i rundkjører osv.

Nå har jeg fått lakkert hele interiøret i Mørk grå (orginal avensiss farge) Med sorte midtconsoll detaljer og sånt. ska sette ut bilder til helga for da har jeg litt tid :twisted:
 #323902  av Remi

Hvordan tenker du i forhold til Eu Kontroll ?
 #323942  av EXS

Espen-S skrev:Takker :D Blir Bøtte stoler i stede for justerbare. (Er så lei av å gli frem og tilbake i sete når jeg svinger i rundkjører osv.

Nå har jeg fått lakkert hele interiøret i Mørk grå (orginal avensiss farge) Med sorte midtconsoll detaljer og sånt. ska sette ut bilder til helga for da har jeg litt tid :twisted:

skal du ribbe bilen fra fremsetene og bakover med tanke på bøttestolene?
 #323981  av Espen-S

Remi skrev:Hvordan tenker du i forhold til Eu Kontroll ?
Med hva? Setene?
Ikke så særlig mye pes i Corollan og sette inn de orginale når jeg skal ta eu'n. Men Kontrollen skal tas, nå om ikke veldig lenge så blir ikke seter føre jeg har fått den godkjent :)
EXS skrev: skal du ribbe bilen fra fremsetene og bakover med tanke på bøttestolene?
Jeg trur ikke det. Med tanke på OM jeg må ha folk i baksetet. Men hadde vert sjukt greit å få letta litt bak der. :)
 #323982  av Espen-S

Da har jeg gått igang med Fornying av understell osv. Nå skal alt av tectyl fra Div stag fjernes og legges på Grunning som gir 100% rustbeskyttelse og gir en blank og glatt overflate. Blir som nytt under der :D
 #325217  av Espen-S

For å ikke gå helt i glemme boka her, legger jeg inn noen bilder. Går å venter på de Colioversa fra Sverige SOM ALDRI kommer :( Eneste som har blitt gjort nå er KN-Filter og KN innsugs rør, og Bi-Xenon 55 w 6000 k.

Noen bilder fra Turene på kveldene og en drammes Tur:

Bilde
Vet det ikke er noe spesielt med neon og alt det der, men måtte bare sjekke åssen det blei!

Bilde

Bilde

Bilde

Kommer mere ettervert :)
 #326644  av ErlendE9

Kjempe tøff rolla du har 8) men hva med 4age motor under panseret ? lettere å trimme og mer hk

men 1.3 med turbo kan blir artig det også :twisted:

likte bilen din veldig godt stå på :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 14