TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TSogn Landstreff Nord 12-14Juni 2009(NYHET Turboneger)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #314850  av jacquelin
 
Gull! Men kjører folk oppover på torsdagen? Og ned igjen søndag eller mandag?
 #314853  av Supramk3turbo
 
Hmm, for min del så blir det vell kveld/natt til fredag jeg kjører. Når jeg skal hjem er heller uvisst, mulig det blir på mandag...
 #314854  av jacquelin
 
Oki, vet ikke helt om jeg gidder å kjøre natt, men får se. Uansett, gleder meg! :D
 #314908  av sindrejl
 
Jeg kjører iallefall oppover på torsdags formiddag og har rom fra torsdag-søndag :) Tipper det blir en pitteliten kolonne med noen folk fra vestlandet osv ;) Eller hva Morten?
Sist redigert av sindrejl den 07 feb 2009 18:39, redigert 1 gang totalt.
 #314940  av tojo
 
5 Lexus / 30 Toyota påmeldt. :D dette blir bare helt konge :D
 #314972  av jacquelin
 
Menne når kjører folk fra eller forbi Drammensområdet? :P Store muligheter for at jeg trenger veiviser... :oops: Hehe.
 #314974  av tojo
 
jacquelin skrev:Menne når kjører folk fra eller forbi Drammensområdet? :P Store muligheter for at jeg trenger veiviser... :oops: Hehe.
Hør med Qurtis her på forumet(han bor jo i Drammen) ,regner med at endel av sørvestlenningene også kjører forbi(Lillegul,Erling,jan erik,Arne rebel,AE86 Drifter,Espen-S,TommR,Supramk3turbo++) . :D
 #314978  av Supramk3turbo
 
å jeg :D he he. Blir nok til at jeg slenger med på den største flokken som skal oppover :D
 #314994  av tojo
 
Supramk3turbo skrev:å jeg :D he he. Blir nok til at jeg slenger med på den største flokken som skal oppover :D
:oops: sorry glemte deg :oops:(lagt til nå :-) ) her kan dere planlegge/diskutere kolonne fra sør til ACR viewtopic.php?f=53&t=31103
 #315010  av jacquelin
 
tojo skrev:
Supramk3turbo skrev:å jeg :D he he. Blir nok til at jeg slenger med på den største flokken som skal oppover :D
:oops: sorry glemte deg :oops:(lagt til nå :-) ) her kan dere planlegge/diskutere kolonne fra sør til ACR viewtopic.php?f=53&t=31103

Lurt! :D
 #317622  av tojo
 
Ang. årets treff: :D
Sommertreff Live:09 arrangeres for første gang ved Arctic Circle Raceway, Mo i Rana, 12. og 13. juni 2009. Festivalen har sitt utspring fra Sommertreff, Nord-Norges største biltreff, og er en variert musikkfestival m/bla Turboneger og Karpe Diem.

For merinfo se: http://www.sommertreff.no/live/

Dette treffet kan dere bare ikke gå glipp av,meld dere på! :D
 #317642  av tojo
 
Nå 6 Lexus/34 Toyota påmeldt :D
 #318874  av tojo
 
:P 6 Lexus/ 38 Toyota... å bookinglisten på hotellet begynner å fylles opp,dette blir bra. :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13