TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stian`s GT4 CS..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #323312  av Daniel HS

Stian AB skrev: adapterplater til hva?
Fra Luftmengdemåleren til åpent filter... Den platen med rørstumpen på :)
 #323323  av Stian AB

Daniel HS skrev:
Stian AB skrev: adapterplater til hva?
Fra Luftmengdemåleren til åpent filter... Den platen med rørstumpen på :)
det tror jeg ikke..var jo åpent filter på bilen når jeg kjøpte den, så det adapteret satt der når jeg tok av det gamle hks filteret..
 #323475  av Stian AB

Fått gjort litt denna helga også. Lagd ferdig midtkonsollen siden alt som var der fra før av var knekt eller borte..
Finerplate som er kledd med skinn, skjært ut hull til diverse og skrudd fast..Ble hvertfall bedre enn sånn det var før :D
Har også satt på noen TRD klistermerker som jeg hadde liggende.. Har litt lyst til å dekorer bilen med diverse hvite merker,men gidder ikke å kjøpe klistermerker. Er dyrt :lol:

Noen ganger når jeg gir litt gass i lave gir kommer det opp en rød varsellampe i dashen i noen sekunder, så blir den borte..Er en rød ( i ) eller noe sånt ser det ut som, på høyre side i dashen :? Noen som veit hva det betyr?
Før---
Før---
GetAttachment[4] (4).jpg (45.04 kiB) Vist 1660 ganger
Etter..
Etter..
26042009(001).jpg (277.51 kiB) Vist 1282 ganger
26042009(004).jpg
26042009(004).jpg (334.09 kiB) Vist 1273 ganger
26042009(003).jpg
26042009(003).jpg (274.74 kiB) Vist 1273 ganger
 #323485  av lexusmann

Ikke vondt ment, men hvorfor har du den gamle haugen av en kassett spiller egentlig?? :wink: fordi bilen skal være mest mulig original??
 #323492  av Stian AB

lexusmann skrev:Ikke vondt ment, men hvorfor har du den gamle haugen av en kassett spiller egentlig?? :wink: fordi bilen skal være mest mulig original??
hehe, nei er fordi jeg synes den spiller bra..også gidder jeg ikke bruke penger på en cd spiller når jeg aldri hører på cdèr alikevel :D hører bare på radioen, å da holder den gamle kassetspilleren faktisk mål..
 #323512  av lexusmann

Stian AB skrev:
lexusmann skrev:Ikke vondt ment, men hvorfor har du den gamle haugen av en kassett spiller egentlig?? :wink: fordi bilen skal være mest mulig original??
hehe, nei er fordi jeg synes den spiller bra..også gidder jeg ikke bruke penger på en cd spiller når jeg aldri hører på cdèr alikevel :D hører bare på radioen, å da holder den gamle kassetspilleren faktisk mål..
Hver sin smak...hehe :wink: må alltid ha noen cd'er liggende syns jeg...
 #323559  av Daniel HS

Er faktisk utroooolig god lyd i originalspilleren... :D Når jeg kjøpte bilen min stod det original spiller i bilen, dog slik som du har men med CD spiller i tillegg.... Men så røk den etter kort tid, men når jeg satt inn Pioneer spilleren min sank lydkvaliteten drastisk... :(
 #323615  av Stian AB

Daniel HS skrev:Er faktisk utroooolig god lyd i originalspilleren... :D Når jeg kjøpte bilen min stod det original spiller i bilen, dog slik som du har men med CD spiller i tillegg.... Men så røk den etter kort tid, men når jeg satt inn Pioneer spilleren min sank lydkvaliteten drastisk... :(
har prøvd med annen spiller før, en ganske bra sony spiller, men synes orginalspilleren som sitter i nå har bedre lyd ja..sterio er nok det siste jeg kommer til å bruke penger på når det gjelder denna bilen :P
 #323707  av Gt-4-Ever

Hvor fikk du tak i dumpventilen og det du brukte for å feste den?
 #323738  av Stian AB

Gt-4-Ever skrev:Hvor fikk du tak i dumpventilen og det du brukte for å feste den?
Dumpventilen bytta jeg til meg med en kamerat, og samco t-stykket kjøpte jeg hos kollevold..

Celica st185: fant det ut her om dagen, men takk alikevel :D
 #324412  av Stian AB

Fikk bytta bremser i helgea..lakkert calipterne, bytta bremsevæske og montert ebc yellowstuff klosser..

Bilen er til salgs hvis bud er bra nok;) Har lyst på en Mr2 Turbo :mrgreen:
 #324454  av Daniel HS

Stian AB skrev:Fikk bytta bremser i helgea..lakkert calipterne, bytta bremsevæske og montert ebc yellowstuff klosser..

Bilen er til salgs hvis bud er bra nok;) Har lyst på en Mr2 Turbo :mrgreen:

Pictures please... :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9