TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tom's 3S-GTE- Litt hjelp?

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #368401  av Toms_3S-GTE

Noen som vet om noen steder jeg kan bestille Ganador speil fra? Finner få sider som har de, og de som har de selger de jævli dyrt :P Trenger noen nye speil pga F1 speila mine :P
 #368414  av Toms_3S-GTE

Da var Honda S2000 seter i "like new condition" bestilt!
Bilde

Hvorfor S2000 seter spør dere kanskje? Jeg valgte setene fordi jeg syntes setene passer utrolig godt i en MR2, bare se på bildet under :D
Bilde
 #368421  av Toms_3S-GTE

Faen, det var fine stoler !
Ja de passer bra gjør de ikke? De er utrolig gode og sitte i også, fikk prøvesitti de når jeg prøvekjørte en HS2K med gamle jobben :D
 #368435  av Toms_3S-GTE

Nydelige seter
Takk takk! :D
Bra valg av seter. Ser ut som noe som fabrikken kunne ha montert orginalt.
Takker, var det som var litt av målet, ville ha noen sporty'e og pene stoler. Kikka lenge på Recaro seter osv, men over 15 000 for 2 seter var litt i dyreste laget for meg. :lol:
 #368451  av inzane2012

slettes ikke ett dumt valg det der nei, får håpe du ikke får noe problem med monteringa av di da :)

og S2000 seter tror jeg ikke er ett så dumt valg siden di kommer fra en bil med veldig liten kupe, di FK Automotiv stolene jeg solge var faktisk for store, di tok borti cd boksen og døra så fikk ikke utnytta justeringa...
 #368455  av Toms_3S-GTE

slettes ikke ett dumt valg det der nei, får håpe du ikke får noe problem med monteringa av di da

og S2000 seter tror jeg ikke er ett så dumt valg siden di kommer fra en bil med veldig liten kupe, di FK Automotiv stolene jeg solge var faktisk for store, di tok borti cd boksen og døra så fikk ikke utnytta justeringa...
Hehe, får be svigers på mine knær om han kan sveise opp noen nye branketter til setene, noen ekstremt lave, som er flyttet ekstra langt bak så jeg kan få plass til de lange beina mine :lol:
S2000 setene er utrolig små egentlig og bygger utrolig lite, så tror de vil passe kjempe bra i MR2'en :twisted:
 #368457  av Audun F

Toms_3S-GTE skrev:Noen som vet om noen steder jeg kan bestille Ganador speil fra? Finner få sider som har de, og de som har de selger de jævli dyrt :P Trenger noen nye speil pga F1 speila mine :P
De ligner ganske mye på M3 speila som selges på ebay...

Hvis jeg fant riktig så er dette Ganador?:
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=ganado ... m270.l1313#

og dette M3:
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=m3+mr2 ... m270.l1313

De M3 speilene har jeg noen kliss nye av som jeg ikke skal ha - du kan få kjøpt de billig ;)

Ellers så var de setene knall :)
Sist redigert av Audun F den 06 sep 2010 11:00, redigert 1 gang totalt.
 #368482  av Brasse

Fett at du satser litt høgare enn kun matter, Toms! Burde ikkje være problem å få kilt dei setene fast til MR2en! Gleder meg til å sjå kva felger du ender opp med - lista er lagt høgt 8)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 27