Jeg har bilstein B6 som jeg har hatt noen år sammen med PI senkefjærer som jeg ikke hadde papirer på og måtte ta av nåe jeg skulle ha EU kontroll.
Bilstein er jo prima saker da, så da bør d ha det greit på den fronten
Spent på hva du synes om den støtten til bremsesystemet
Blir det noe mer effekt av det nye innsuget, eller er det bare sikring for fremtiden (datasprut)?
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Ja jeg er godt fornøyd med Bilstein demperene.
Ja jeg er og spendt på bremse supporten. Venter på at statenstregvesen skal åpne så jeg får hentet ut skiltene.
Reklamen sier 8hk på innsuget, samt at en av de første tunings triksene til Mr2 jeg så var og dreie ut org. innsug. Tror det var High octan 7 på vhs.
Var ikke High Octane serien en hyper australsk kar som lagde masse rare tuning videoer?
Synes å huske noen biljakter og en"bad guy" og no rare plott innimellom. Good times
Joda, fant det nå:
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Da er skiltene kommet og bilen testet. Bremse supporten gav bedre bremse følelse en og bytte til stålomspunne bremse slanger. Så tommel opp fra meg.
Fikk feil på bremselysene her om dagen. De sto konstant på. Begynte og sjekke skjema og demonterte deksel under rattstammen. Tenkte at bryteren på bremse pedalen hadde kortslutta. Mens jeg demonterte deksel fant jeg noen plast biter på gulvet. Det viste seg at det er limt på en plast skive på bremsepedalen som går mot bryteren. Denne hadde gått i oppløsning pga 30 års gammel plast. Så løsningen ble og lime inn en 4mm aluminiums skive