Andreazz: Når det gjelder tunertesten du refererte til så var jeg tilstede den dagen. Om jeg husker korrekt så skulle alle bilene kjøre 1/4 mil tidene sine først. Eierene kjørte da sin egne biler p.g.a. at de var mest vant til bilene sine. Supra`n var blant de siste som skulle testes, eieren av bilen torde ikke teste bilen selv og ga så nøkkeien til Thomas "Gullabo" Jansson. Han hadde problemer med å få skikkelig feste, jeg husker att Audi RS4 gjengen med Sabb og Volvo gutta sto og lo av bilen da han ikke fikk til en ordentlig start

. Når han til slutt fikk dreisen på bilen var det natta for de andre, (ingen var i nærheten av hverken tiden eller slutthastigheten denne dagen) 12.67 og 195kmt. 195kmt er den nest raskeste slutthastigheten som er kjørt på superstage banen

.Eneste bil som var i nærheten av denne var en bil vi tok med oss fra Norge. En Lotus Omega, han som eide bilen kjørte 12.90 og 190kmt. (denne bilen fikk ikke lov til å være med i testen siden den kom fra Norge!??!) Bare så det er klart så regnte det store deler av formiddagen og det var kaldt som faen. For å sette det litt i perspektiv så har Lotus`n kjørt 11.84 og 198kmt på Gardemoen under kanon forhold...
Når det gjelder superstage delen så skulle Gullabo teste alle bilene 2 ganger hver. Supra`n ble kun kjørt 1 gang da eieren av bilen var redd foe at noe skulle gå i stykker om han tok en tur til. Alle bestetidene ble satt i annet forsøk. Gullabo uttalte etterpå at bilen var litt myk men samtidig utrolig lettkjørt, han trodde samtidige att det var stor potensiale til å sette topp 10 tid ved noen flere forsøk

. Vinner bilen i klassen ble ikke kjørt av Gullabo men av Anders Carlson (ACE Compition). De som kjenner denne mannen forstår nok at han ikke trenger andre til å kjøre bilene for seg. Han her den 6 raskeste tiden i superstage med en Audi Quattro A2-81 som er en rein rally bil.
Totalt sett så var Supra`n Konge denne dagen og Audi RS4, Volvo, Sabb og Porsche gjengen ble stille og ydmyket av en 8 år gammel bil med et orginalt understell og R-dekk...