TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Sommertreff pÃ¥ Dagali 12-14 August (Landstreff sør)

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#114992  av Morten

Betalt 8)

#115938  av Dalan

Der hadde jeg plutselig betalt også gitt 8)

#115953  av CS

Betalt :D

#116084  av Kjelliken

8) Betalt her også så no begynner det og flaske seg her gutter.. :twisted:
Dette kommer til og bli en konge helg :wink:

:? må kansje skaffe meg noen nye slicks.... 8)

#117129  av jostein_loenning

Hmm då ser det ut til att eg går glipp av detta og :evil: Ser ut til å kræsja med jobben :shock: Typisk :evil:

#117145  av kennethx

Det gjør det her også, men det blir jobben sitt problem, for jeg har "bestillt" fri for lenge siden :wink:

#117182  av Christian

Bra det er interesse :D Har laga til ett slags program for 13 august, men jeg vil drøye litt med å legge det ut.

Som dere kanskje har fått med dere har 200sx-ogn.org treff her i morgen, (Lørdag 2.juli) og tanken var å drøye programmet til jeg ser litt hvordan deres opplegg funker... Juks og billige triks, men forhåpentigvis ett bedre resultat enn om jeg bare setter sammen noe :wink: Ikke alltid lett med ting som skal gjøres for første gang.

Skal også poste oversikten over de som har betalt.

#117277  av bullit

Ja dette hørtes ut som ett supert opplegg :D Kult at folk tar på seg en sånn stor jobb og arrangerer treff :D fristende å melde seg på. Men er det mulighet for å betale ved ankomst, eller vil du ha alt på forhånd? Tenkte å ta meg en tur den 13...

#117285  av ina

uff... jobber den helga jeg... men dere får ha det litt kult for meg også!!!!

#117337  av Biggen

Dette er et skikkelig kuuuuult opplegg. Føler suget på å være med
Men, må nok se ann hvor mye av feriepenger jeg må bruke på bil projektet mitt først.......! :lol: :shock: :lol:

Mange fra Oslo kanten som skal være med?
Sist redigert av Biggen den 03 jul 2005 00:17, redigert 1 gang totalt.

#117345  av elino

Dette må vi få med oss :D Høres kult ut
Skal snakke med gubben, hvis det ikke står noe på programmet den helga regner jeg med at vi kommer :D :D

Hvor mange er påmeldt til nå?

#117444  av densortecelicaen

jeg har fått med noen litt skjeldne i forumet og en par kompiser som skal være med.. hvordan er det med de som blir med i bilene da.. skal de betale 400 kr de og eller? ellers stiller vi med:

-lavo ! :D
-gt4look mk6 (muligens to)
-mr2 mk2
-hi-lux
-min mk7

bare si ifra om det blir ett problem med den hi-luxen sånn med tanke på "sportscar" mener jeg men den er alt ifra vanelig.. :wink:

#117501  av kennethx

Kjelliken skrev:8) Betalt her også så no begynner det og flaske seg her gutter.. :twisted:
Dette kommer til og bli en konge helg :wink:

:? må kansje skaffe meg noen nye slicks.... 8)
Har du tenkt å kjøre drag med slicks? :shock:

#117505  av Kjelliken

:? vet ikke om jeg skal ta det så hardt ut på drag med slick.. går an og ta det litt piano i starten vet du kennethx :roll:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13