TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min st165

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#222047  av Ollie

høres bra ut. blir spennende å se hva du har tukla med :)

#224438  av sleeper

Jaja, har ikke skjedde veldig mye her men ne har jo blitt gjort..
regner med at ting kommer til og gå litt fortere fremover men her er ivertfall noen bilder av hva som har blit gjort!

byttet kontakt i tenningslås
slipet opp gass spjeld
montere nye motorfester
flytte dynamo til bak motor
sjekket\justert ventil løftere og kammer
kortet inn gassvaier
byttet reimhjul til et som er bedre (måtte for og kunne flytte dynamo)
fikset lekasje i innsug
laget ny eksosmanifoil
Laget ny oljeretur
montert autronic Boost controller
byggd inn siliconslange for og ta opp bevegelse i trykkrør

bilder kommer i neste post...

#224440  av sleeper

bilder
Sist redigert av sleeper den 05 des 2009 14:36, redigert 1 gang totalt.

#224441  av sleeper

mer bilder

#224847  av sleeper

Da var ny manifoil og oljeretur laget! :D
(bare plansliping og match porting av t3 flensen igjen så er det bare og monter det sammen! :D )
Sist redigert av sleeper den 05 des 2009 14:36, redigert 1 gang totalt.

#224850  av larsst185

hvor fikk du den manifolden fra?

#224852  av sleeper

larsst185 skrev:hvor fikk du den manifolden fra?
en kammerat har laget den for meg..

#226188  av cs2451

hva størrelse er brukt på rørene på manifoilen?

#226204  av sleeper

Brukte 44.5mm i 316 kvalitet (2mm gods)

#226525  av cs2451

Oki. Tak skal du ha. Skal lage en snart. bare plasmaen blir fikset. står litt fast nå. Får ikke skjært ut flensene

#230570  av Thomas S

:shock: :shock: :shock: Digger bilen din, nok et bevis på at MK4 Celicaene kan bli skikkelig nais. :D

#230573  av sleeper

ThaShiZnitH skrev::shock: :shock: :shock: Digger bilen din, nok et bevis på at MK4 Celicaene kan bli skikkelig nais. :D
jo takk for det! :D

planen er at den skal ut og kjøre til helga.... så får legge ut noen nye bilder til helgen hvordan ting ser ut.. 8)
( har noen små planer utvending som kommer snart, mens inni bilen og motor rom så er det gjort en del endringer..)

#230579  av Thomas S

Hadde store planer for min gamle bil men så gikk alt gale og eg solgte hun :cry: Ihvertfall noen som lever ut drømmen min :)

#233541  av Tomera

Utrolig pen den bilen! Peneste ST165'en jeg har sett til nå! Er egentlig en fan av disse bilene i sort, men grunnen til det, er nok at alle de røde ikke ser så pene ut i lakken lengre.
Hemmelig beundrer av st165 må jeg innrømme. Bare så synd at det er få gjenlevende gode eksemplarer av disse bilene..
For mange undommer (som ikke skulle hatt lappen) har kjørt disse bilene litt for hardt har jeg inntrykk av.. :?

#233550  av sleeper

Tomera skrev:Utrolig pen den bilen! Peneste ST165'en jeg har sett til nå! Er egentlig en fan av disse bilene i sort, men grunnen til det, er nok at alle de røde ikke ser så pene ut i lakken lengre.
Hemmelig beundrer av st165 må jeg innrømme. Bare så synd at det er få gjenlevende gode eksemplarer av disse bilene..
For mange undommer (som ikke skulle hatt lappen) har kjørt disse bilene litt for hardt har jeg inntrykk av.. :?
jo takk for det... :D

er nok ikke så veldig mange igjen av disse her i norge.. vet om en 2-3 til på skilter her i norge.. så er nok ikke bilen man ser hver dag... :lol:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9