TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #357323  av inzane2012

har vert stillt på forumet rundt carbon supraen, hva er ståa med den siste oppdateringen på prosjekt tråden var vel ombygging fra time-attack til drifting med rør ramme fremme...
 #357330  av Zepticon

celicat23 skrev:Gatebil bladet, i salg fra 18 mai. Må være det feteste cover bilde de har hatt noen gang :D
Yepp... RÃ¥ bil, og ikke ei eineste silikonhore...
 #357343  av Brasse

mr2storbrua skrev:Gratulerer Marius! Kan jo være starten på noe dette her :D
Du har å kontakte Gatebil og Autofil ivertfall! Porteføljen din er meir enn presenterbar. Kjør på!
 #357345  av Brasse

Jeg kjenner noen folk i Gatebil, kan jo legge inn et godt ord viss du er interessert.
Av typen "Fant han fyren her på ts-ogn, sjekk han ut, han tar feita bilder".
 #357348  av celicat23

INZANE2012: Dette var det siste jeg så om carbon supra'n:
http://www.gt300.no/showarticle.asp?table=1&id=84

Etter hva jeg har sett så bygges den ikke om for å brukes (kun) til drifting.

MR2STORBRUA: Jeg tror nok ikke jeg er første personen med bilde i gatebil uten at det betyr noe videre, men det er en hyggelig tanke ;) Det er gøy å få noe på trykk i det minste.

BRASSE: Det er ikke nødvendig, de vet om meg, men takker for tilbudet ;)

Bilde
 #357472  av inzane2012

godt mulig den blir brukt til andre ting enn bare drifting, husker bare at di hadde kjøpt seg en silvia eller hva det var som allerede var ferdigbygd for time-attack, mangla bare motoren, så da bestemte di seg for heller å gjøre supraen klar til driftig... men finner jo ikke igjen prosjekt tråden om noen av bilene her inne lenger :(
 #357699  av celicat23

Var innom rudskogen fredag 21 mai på raceunivers sin trackday. Dagen begynte dårlig med regn, men plukket seg utrolig fort opp igjen når jeg fikk være med www.planetfreddie.no opp i helikopter når de skulle filme. KJEMPESTOR takk for det!!

Som vanlig: ting tar tid, bilder kommer når de er ferdig redigert.

Bilde
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 103