TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #367450  av predator

Drafter skrev:
predator skrev:
Drafter skrev:Noen her som abonnerer på Toyota MR2 Issue Bladene eller Toyota Performance Magazine?
Jepp. Hvordan d?
Bare lurte hvor mye det kosta å sende til norge 1 gang i mnd eller hvor ofte det kommer..
hvor bestiller du fra da?
Frakta er inkl i prisen på abbonemanget. Tror det ble 300 - 400.- for 6 utgaver.
Husker ikke helt :lol:
 #367454  av inzane2012

urk... hærpa ene bakdekket mitt idag :( fikk en pungtering noen få km fra kåken på veg hjem etter jobben idag, reservehjulet låg jo seff igjen hjemme da jeg ikke har gadda å tatt det inn og ut av bilen hver gang batteriet mitt har vert utlada, og dekk-på-boks hadde jeg heller ikke... så tenkte jeg kanskje kunne klare å sige heim igjen di siste km uten å trapse felgen og, men neida, måtte bare gi opp å få kjerringa til å komme med ene vinterhjulet mitt...
 #367473  av inzane2012

JK86 skrev:de siste kilometerne hjem :shock: uææ. inzane? åja. :D
fant ganske fort ut at det ikke gikk ;) men måtte bare prøve, kjørte vel kanskje 2-300m i 20kmt før jeg svingte av så jeg ikke stod langs veien, dekket hadde rakna halveis rundt på baksia når jeg tok det av ;)
 #367496  av bose

ArildM skrev:Bilde
"nybilen" :lol:

PS: Bose, fuck off med å sette griller i hjernen min ang 200hk 4AGZE motor i denne :evil: :lol:
For jeg skal ha blacktop 20v i den :twisted:

Ellers: Karsk mot halsvondt i dag :roll:
DU!? Hvem vet best!? Pedalpedagogen eller EDB-mannen!? :lol:
 #367629  av Brasse

Ny toppdekselpakning, bremser og drivaksel på 106'en i morgon, så er alt klart for SS2 på Gardermoen på søndag. Kom og bli med! 200,- pr bil. Masse køyretid!
 #367634  av ArildM

Hvorfor er "Fare for ny Corolla trøbbel" verdig forsideoppslag på VG.no, mens når andre bilfirma kaller inn biler (i like stor omfang, og like alvorlige feil) så er det såvidt verdt en liten sidenotis?
 #367637  av celicat23

Er forbauset over at toyota ikke bare feier det under teppe, som det gjorde med motorfeilen på vvt-i motorene i mr2 + celica + avensis. Denne feilen er vel billig nok da til at de kan late som de bryr seg om kundene mer enn penger, og fikse det.
 #367745  av FireWalk

Gikk litt bananas i dag og fant ut jeg skulle oppgradere bilstereoen i MR2en litt. Bytte ut 10" subben med en 12" osv. Fant ut jeg skulle skifte de orginale pipehøytalerene oppe bak sikkerhetsbelteholdeeren. Noen som vet hvor store disse er? og hvor store høytalere der fysisk er plass til?
 #367746  av ure

bose skrev:
ArildM skrev:Bilde
"nybilen" :lol:

PS: Bose, fuck off med å sette griller i hjernen min ang 200hk 4AGZE motor i denne :evil: :lol:
For jeg skal ha blacktop 20v i den :twisted:

Ellers: Karsk mot halsvondt i dag :roll:
DU!? Hvem vet best!? Pedalpedagogen eller EDB-mannen!? :lol:
Ø.K. Fete hjulkapsler...... :lol:
  • 1
  • 601
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 1180