TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #367822  av FireWalk

Noen vil si at man har ikke noen annen morro enn det man lager selv. Forsåvidt sant. Og enda mer morro er det når det er på andres bekostning. Lurer på hvor lenge Ole Martin kommer til å kjøre rundt med denne bakpå.. hehehe... :mrgreen: :evil:
Vedlegg
Bilde1131.jpg
Bilde1131.jpg (457.24 kiB) Vist 596 ganger
 #367828  av FireWalk

inzane2012 skrev:Priceless :) men det hadde vert enda bedre om den var festa på frontfangeren ;) hehe
Ja men da hadde han lagt merke til det og tatt den av. Artigere på denne måten når han faktisk kjører rundt med den uten å vite at den er der. :p
Kan jo bli litt skummelt kanskje om han skulle komme i fare for å rygge på en gammel dame eller noe. Kan tenke meg at vedkommende lett kunne fått slag og falt død om når hun får øye på den svære kuken med øyner på stilk som kommer ryggende rett mot seg.... :twisted: :lol:
 #367832  av ad92

Ja men da hadde han lagt merke til det og tatt den av. Artigere på denne måten når han faktisk kjører rundt med den uten å vite at den er der. :p
Kan jo bli litt skummelt kanskje om han skulle komme i fare for å rygge på en gammel dame eller noe. Kan tenke meg at vedkommende lett kunne fått slag og falt død om når hun får øye på den svære kuken med øyner på stilk som kommer ryggende rett mot seg.... :twisted: :lol:
hahahahahahahaha! beste på lenge :lol: :lol:
 #367854  av FireWalk

Vurderer fylle hanskerommet med slike og ha med meg til en hver tid, så kan jeg montere en forran og bak, samt på sidene på MR2'n hver gang jeg skal parkere ved et kjøpesenter. Er nok ingen småbarnsfamilier eller alenemødre som vil ønske å parkere ved siden av noe slikt. De vil vel forhåpentligvis i det lengste ungå at ungene skal spørre: mamma mamma!!!! SE!!!! hva er det der???? :wink: Og er det alenemødre så er jo saken veldig grei. Da er der jo ingen far som kan ta dem med på fisketur etterpå og forklare uansett, Så da leter de nok videre etter en annen parkeringsplass. Håper jeg iallefall. :twisted:
 #367946  av FireWalk

celicat23 skrev:Tvilsomt når du blir stoppet av snuten og det raser dildo'er ut av handskerommet. "Nei de har jeg det bare 'gøy' med".
Neida.. Er jo bare å lyge i dem at man er selvstendig næringsdrivende og arrangerer dildoparty for damer rundt om, og at man tilfeldigvis var på vei til et akkurat nå og er sent ute. Så slike rutinekontroller har man dårlig tid til.

Er det en hot politidame som skulle komme i skade for å stoppe deg så kan man jo alltids tilby gratis vareprøver. Eventuelt om hun vil bli med hjem å teste dem der siden du har eget prøverom og greier der, med muligheter for å teste dem opp mot kontrollgruppe/ekte varer også om ønskelig.

Føler man seg ekstra modig kan man jo tilby gratis smaksprøver også. :twisted:
 #367960  av inzane2012

FireWalk skrev:
celicat23 skrev:Tvilsomt når du blir stoppet av snuten og det raser dildo'er ut av handskerommet. "Nei de har jeg det bare 'gøy' med".
Neida.. Er jo bare å lyge i dem at man er selvstendig næringsdrivende og arrangerer dildoparty for damer rundt om, og at man tilfeldigvis var på vei til et akkurat nå og er sent ute. Så slike rutinekontroller har man dårlig tid til.

Er det en hot politidame som skulle komme i skade for å stoppe deg så kan man jo alltids tilby gratis vareprøver. Eventuelt om hun vil bli med hjem å teste dem der siden du har eget prøverom og greier der, med muligheter for å teste dem opp mot kontrollgruppe/ekte varer også om ønskelig.

smaksprøven tilbys ikke, det er sånt som følger med enten hu vil eller ikke det ;)
 #367976  av celicat23

FireWalk skrev:

Har alltid plaget UP hver gang de har stoppet meg: så fort jeg stopper river jeg opp døra og har ene hånda bak ryggen som om jeg skjuler noe og går fort mot dem og spør høyt & hissig hva de vil. De liker det SKIKKELIG dårlig :) Men lurer på om du slipper unna litt fortere om du tilbyr en mannlig betjent "smaksprøve" :lol:
 #367986  av FireWalk

celicat23 skrev:
FireWalk skrev:
Har alltid plaget UP hver gang de har stoppet meg: så fort jeg stopper river jeg opp døra og har ene hånda bak ryggen som om jeg skjuler noe og går fort mot dem og spør høyt & hissig hva de vil. De liker det SKIKKELIG dårlig :) Men lurer på om du slipper unna litt fortere om du tilbyr en mannlig betjent "smaksprøve" :lol:
Hehe, De blir vel litt skremt da ja. De bærer jo ikke våpen heller i Norge så de kan jo ikke ta frem gunneren og si FREZE MOTHERFUCKER heller :P
Men helt seriøst så tror jeg faktisk dem får det litt mer travelt da ja. De kan jo ikke gi deg bot for å være homo. Gi dem masse komplementer: Åh! Så pene øyne du har! Er du singel? For en VIDUNDERLIG wonderful stemme du har! jeg MÅ bare få sagt det ass! Virkelig hærlig! Og for et smil! :wink:

Store sjanser for at han bare vinker deg videre fort og gale og glemmer hele forseelsen da ja. :p Kunne forøvrig funket bra på telefon-selgere også vil jeg tro..
 #367987  av celicat23

FireWalk skrev:Hehe, De blir vel litt skremt da ja. De bærer jo ikke våpen heller i Norge så de kan jo ikke ta frem gunneren og si FREZE MOTHERFUCKER heller :P
Men helt seriøst så tror jeg faktisk dem får det litt mer travelt da ja. De kan jo ikke gi deg bot for å være homo. Gi dem masse komplementer: Åh! Så pene øyne du har! Er du singel? For en VIDUNDERLIG wonderful stemme du har! jeg MÅ bare få sagt det ass! Virkelig hærlig! Og for et smil! :wink:

Store sjanser for at han bare vinker deg videre fort og gale og glemmer hele forseelsen da ja. :p Kunne forøvrig funket bra på telefon-selgere også vil jeg tro..
Det jeg lurer litt på og: om de lar deg stikke noe brennfort. "Oooh, så stor kølle du har. Skal vi leke politi og rompe-røver?"
Problemet er hvis snuten er keen på det. Da står du der, med kåt snut og handskerommet fult av dildo'er :lol:
  • 1
  • 602
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 1173