TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #367993  av FireWalk

celicat23 skrev:
FireWalk skrev:Hehe, De blir vel litt skremt da ja. De bærer jo ikke våpen heller i Norge så de kan jo ikke ta frem gunneren og si FREZE MOTHERFUCKER heller :P
Men helt seriøst så tror jeg faktisk dem får det litt mer travelt da ja. De kan jo ikke gi deg bot for å være homo. Gi dem masse komplementer: Åh! Så pene øyne du har! Er du singel? For en VIDUNDERLIG wonderful stemme du har! jeg MÅ bare få sagt det ass! Virkelig hærlig! Og for et smil! :wink:

Store sjanser for at han bare vinker deg videre fort og gale og glemmer hele forseelsen da ja. :p Kunne forøvrig funket bra på telefon-selgere også vil jeg tro..
Det jeg lurer litt på og: om de lar deg stikke noe brennfort. "Oooh, så stor kølle du har. Skal vi leke politi og rompe-røver?"
Problemet er hvis snuten er keen på det. Da står du der, med kåt snut og handskerommet fult av dildo'er :lol:

Huff! Det kan bli STYGT! :? :?
 #368025  av Noxan8

sleng med en boks glider (vaselin?) så hardu full pakke xD

får håpe det går ut over politibilen og ikke våre vakre toytae :D:D
 #368043  av Noxan8

hehe,jeg og noen kamerater var "litt" jævel med en kar på fest en gang, han sovna i en seng i huset, så vi la en 50lapp og en boks vaselin på puta hans, og han som slukna var seg selv lik (gammel kjenning) han sov lenge han, men du gud bedre for et manns hyl det var når han våkna å så hva som lå på puta... prikken over i'en var at han selv hadde gått no jævli på rævva i stupfylla å lanna på noen steiner og greier så han var rimelig sår der bak fra før, hehehe. pricelesss face på dud'n når han kom inn på stua med 50 lappen i en hånd og vaselin i den andre, vi andre satt bare å så på hann og klarte knapt holde oss når han spurta hva i h*lvette som hadde skjedd den natta..
 #368101  av FireWalk

hehe. Vi gjorde noe lignende med en kompis for mange år siden. Men da var det en tannbøste involvert også for maximal troverdighet. Og som om ikke det var nok var det faktisk en homo på den festen og, så han fikk jo med seg det før stakkaren sluknet. :p
 #368109  av celicat23

Kompis hadde vorspiel og inviterte bl.a. en som er kjent for å knipse litt piller. Siden han hadde det hjemme gav han beskjed at pille-knipsing kunne han bare drite i å drive med. Like jævelig slokna han plutselig ut av det blå = hadde dytta i seg noen piller alikevel. Så da stakk han som hadde festen inn på badet og barberte kukken, stappa alt i kjeften på pille-trille og så tok vi alle bilder av det + han ene la pungen på kinnet hans. Fortjent, veldig fortjent.
 #368162  av Teamany

Viss det er noen som har en ganske sleten MR2 som de vil selge som oppussings objekt, er det bare å skrike ut..
Dama lovde å kjøpe ein MR2 til meg viss eg slutta å røyke!! hehe...
 #368168  av Noxan8

Teamany skrev:Viss det er noen som har en ganske sleten MR2 som de vil selge som oppussings objekt, er det bare å skrike ut..

hahaha, genialt :D :D
 #368172  av celicat23

Teamany skrev:Viss det er noen som har en ganske sleten MR2 som de vil selge som oppussings objekt, er det bare å skrike ut..
Hvorfor i all verden vil du ha en sliten mr2 hvis hu betaler?!? :lol:
 #368239  av Teamany

"Hu" betaler...Går vel egentlig av min konto...hehe.. så derfor blir da ein bil eg vil pusse opp :)
Hadde damo vore rik , so hadde da ikkje vore nokke spørsmål om ka MR2 eg sku hatt :)

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1283181568
  • 1
  • 603
  • 604
  • 605
  • 606
  • 607
  • 1173