TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #368243  av Teamany

Jepp, er nok slik ja..
Viss eg lover å gi meg med nokke eg liker, så ska eg få nokke annet eg liker :)
Best hadde da no vore om eg kunne skrudd på Mr2`en med ein røyk i kjæften:)
 #368249  av Noxan8

Teamany skrev: Best hadde da no vore om eg kunne skrudd på Mr2`en med ein røyk i kjæften:)

det de ikke vet har de ikke vondt av :P
 #368252  av ad92

Da ble bilen min avskiltet :( pga lite skilt framme som ikke fulgte forskriftene. Senkesett som jeg viste tüv papir på men som ikke var innført i vognkortet. Slitte dekk og uorginalt ratt! aaargh så irriterende!!!!! er jo det mr2 været i ålesund nå! fint vær å helg !!!!!

vist noen i nærheten har orginalt ratt liggende så skrik ut! :)
 #368255  av ArildM

Oooh. Kjipt.
Var jo en del ting å ta tak i da, så jeg skjønner vel avskiltningsgrunnlaget.
Håper du får ordnet opp.

Sitter å legger planer for AW11 og gleder meg på helg med dramming jeg ;)
 #368260  av celicat23

Teamany skrev:Jepp, er nok slik ja..
Viss eg lover å gi meg med nokke eg liker, så ska eg få nokke annet eg liker :)
Best hadde da no vore om eg kunne skrudd på Mr2`en med ein røyk i kjæften:)
Kan jo slutte og røyke, kjøpe en mr2, og så begynne å røyke igjen :D
 #368350  av Drafter

ad92 skrev:Da ble bilen min avskiltet :( pga lite skilt framme som ikke fulgte forskriftene. Senkesett som jeg viste tüv papir på men som ikke var innført i vognkortet. Slitte dekk og uorginalt ratt! aaargh så irriterende!!!!! er jo det mr2 været i ålesund nå! fint vær å helg !!!!!

vist noen i nærheten har orginalt ratt liggende så skrik ut! :)
Jeg har :D
 #368445  av ArildM

Wow, gleder meg 8)
NFS er et must hvert år, har spilt gjennom alle spillene i serien, uavhengig av kritikk spillene har fått :)
 #368448  av inzane2012

bare håper di folka ikke ødelegger det spillet der sånn som di gjorde med burnout paradise... gikk lei bykjøring etter NFS carbon, da blei da bare dødskjedelig... greitnok å kjøre løpa i bygater, men å drive å cruise rundt der gir meg personlig veldig lite vertfall... men det spillet der ser vertfall rå fett ut på traileren ;)
 #368456  av celicat23

inzane2012 skrev:bare håper di folka ikke ødelegger det spillet der sånn som di gjorde med burnout paradise...
Håper det er mer "baner" og kjøre på som de eldre burnout spillene selv. Burnout paradise ble fort kjedelig når du kjørte igjennom den ene bygata etter den andre, og alle så stort sett like ut.
 #368460  av ad92

Need for speed hot puirsut 2
Underground 1 og 2 og most wanted er de spillene som er verdt å spille i need for speed serien. De nye spillene er jo så latterlig kjørefølelse på at det er flaut :lol:

rundet begge underground spillene tilsammen 15 ganger :lol: å most wanted 3 ganger å de gamle ett par ganger :D
  • 1
  • 604
  • 605
  • 606
  • 607
  • 608
  • 1173