TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #450734  av ArildM

Dæven for en pakke da gitt også :mrgreen:
 #450973  av GhostRider88

Tid for en liten oppdatering:
Motoren er kommet i bilen, men det ene motorfestet mangler. Det er på vei fra hovedlageret til toypta i Japan. Frakt tiden er jo relativ lang på deler fra Japan (ca 4-6 uker, noen ganger lengere), så er ikke annet å gjøre enn å vente.
Bilen blir uansett klar for neste sessong :) Da skal den også få en velfortjent Shining 8)

Dukker nok opp flere bilder ettervert :)
 #451327  av GhostRider88

ArildM skrev:Keep us posted 8)
Yup :D Uansett nærmer det seg til jeg får den hjem igjen, kjenner det kiler litt i magen om dagen... vente på telefon :P Til uka blir det dobbeltskjekket og feilsøkt for å finne årsaken til feilen. Så kan være sikker på at alt er 100% når jeg får den :)
 #451461  av ArildM

Har du fastpris på byttet, eller må du betale timing på feilsøkinga også?
Rart om de ikke finner årsaken til akkurat dette :?:
 #451469  av Zepticon

Jeg mente faktisk alt det røde på insuget og toppen. Om du er nervøs for å bli stoppa er det bare å pulverlakere svart så er det ingen som ser to gang på det bortsett fra de som veit hva de ser på :)
 #451471  av magnesmurf

Biltilsynet er jo veldig glade i blå slanger. De tar jo gjerne inn bilen i flere timer så de kan stå å kikke på disse blå slangene. Er de ekstra forelsket i blå slanger kan det jo til og med være at de beholder litt av bilen (skiltene) som et minne :wink:

Ville nok hatt svarte slanger for å unngå innblanding fra dem.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 102